یک ظاهر طراحی شده هند از طریق پوشاک امتیاز

[ad_1]

پوشاک امتیاز چشم انداز در هند جذاب ترین ذکر حق رای دادن فرصت های کسب و کار قابل توجهی قطعه از حق رای دادن صنعت و همچنین مهم چشم انداز خود را برای شروع کسب و کار متمایز. وجود دارد طبقه بندی انواع لباس فرانشیز شامل مارک های بین المللی سبک برندهای پوشاک زنان, کودکان و نوجوانان, مد, تخفیف/تخفیف فروشگاه های سودآور حق رای دادن لباس مردانه و دیگر بسیاری از مارک های شناخته شده. علاوه بر آغاز هر کسب و کار و حتی حق رای دادن کسب و کار است cakewalk.

جهانی پوشاک در بازار پیش بینی شده است در 3 تریلیون دلار از 3000 میلیارد و حساب برای 2 درصد از جهان را محصول ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی). جامع ارزش خرده فروشی لوکس کالاها در بازار است 339.4 میلیارد دلار است. صنعت مد را تشکیل می دهند فراوان فرعی صنایع از جمله ascausals, formals زنان’ لباس مردانه, ورزشی و بسیاری دیگر.

همچنین این باورند که با هزینه قدرت از جمعیت هند را 100 میلیون معاملات تا سال 2020 صرفا توسط آنلاین در نتیجه جلب هند در میان بالاترین پنج لوکس در بازارهای جهان تا سال 2025. امتیاز underwrites حدود 14 درصد از تولید ناخالص داخلی سالانه با توسعه 35% در حدود 2.3 تریلیون اقتصاد. این به ارمغان آورده است در انتقال مردم از مصرف غیر مارک یا آشفته به برندهای مشهور به هند به وفور مورد استفاده مصرفی از درآمد خود توده ها است. با قابل پیش بینی گسترش لوکس در بازار هند لوکس بازار عبور مي $18.3 میلیارد دلار در سال 2016 و علاوه بر این منجر به 18-20 ٪ در آینده سه سال رانده استفاده در شهرهای کوچکتر و روستاها.

وجود دارد بسیاری از پول در حال چرخش دهانه در بخش امتیاز با clienteles گرفتار به صرف حجم قابل توجهی از پول خود را در لباس و لوازم جانبی. کاربران در حال حاضر در مجموعه ای به سرمایه گذاری مورد نظر خود را مد روز لباس خود را. به همین ترتیب صنعت پوشاک است ثابت می شود رکود رایگان اگر می شود این تخفیف از محصولات با کیفیت به عنوان در هر تقاضا در بازار. به عنوان هر مجموعه آمار صنعت هند پوشاک در بازار در حال حاضر می ایستد در سال 1389 میلیارد روپیه آسانسور در حدود 12 درصد نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR). همچنین حدود 2600 حق رای دادن و بیشتر در حال حاضر در ترکیب به صورت منظم از بی شماری فرانچایز را انتخاب کنید.

قابل توجه کسب و کار تناوب در لباس صنعت حق رای به صورت دست اول و کسب و کار مطلوب افراد متمرکز برای گسترش کسب و کار خرده فروشی. پوشاک صنعت شاهد رونق در هند معاصر استاندارد زندگی در حال کاوش در میان اولیه قطعات از هند رکود اقتصادی مقاوم و سازش سرمایه گذاری-دوستانه با مزایای بالا ROI. طبق آمار و ارقام صنعت مجموعه ای است از هند پوشاک در بازار در حال حاضر در سال 1389 میلیارد روپیه در حال رشد در 12 درصد نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR).

وجود دارد بسیاری از جهانی و شخصیت ها و آیکون های ورزشی باید دارای اعتبار بسیاری از مارک های پوشاک مانند حق از مایکل جردن برای Hanes – مشهور بسکتبال ستاره دارای گواهی Hanes نام تجاری لباس برای بیش از یک دهه. دیوید بکهام-آرمانی/H&M, مارک والبرگ-کالوین کلاین لباس زیر, بروک شیلدز-Calvin Klein, جین, Manyavar انتخاب کریکت Virat Kohli به عنوان مجاز خود را با نام تجاری سفیر ارائه او در تمام رسانه های چاپی و الکترونیکی که در آن مبارزات در Aditya Birla مد و خرده فروشی بستن قرارداد با تد بیکر لندن بالیوود سوپر قهرمان اکشن آکشی کومار – دلار باشگاه کنونی نام تجاری سفیران RanbirKapoor به زحمت گرفته شده بیش از تبلیغات بازار – جان بازیکنان به DeepikaPadukone در واقع به بالا در هر دو فیلم و تبلیغات. – رواج Van Heusen, شیوه زندگی آمیزه و بسیاری دیگر. در سال 2001 بازیگر Anna Friel و او را شریک David Thewlis که نمایش داده شده برای عکاس مد هنری باند بودند به ظاهر پرداخت £50,000 به نظر می رسد در توت را در سال 2001 پاییز/زمستان مبارزات انتخاباتی.

پوشاک حق رای دادن در هند استراتژیک کسب و کار حق افتتاحیه. پوشاک امتیاز مهمترین سهم از حق رای دادن کسب و کار و همچنین تمایلات نامحدود به پرده کسب و کار خود را. وجود دارد تمام طبقه بندی از لباس franchises – متشکل بین المللی مارک نمایی مارک های کودکان و نوجوانان, لباس زنان مد مردانه تخفیف فروشگاه های پول سازی, حق رای دادن و بسیاری از مارک های شناخته شده. هیچ کس نمی تواند انکار این است که صنعت پوشاک است که بیاختیار در حال توسعه کسب و کار صنعت در هند و دلیل محبوبیت آن است که امروز آخرین استاندارد زندگی پوشش تقریبا در هر یک از ضروری ترین بخش از هند و با توجه به این امر نه تنها بومی کسب و کار بلکه سبک جهانی با نام تجاری شرکت وارد پوشاک به سبک صنعت به مصرف کنندگان درخواست تجدید نظر با توجه به مد روز لباس, بنابراین اگر هر کسی می خواهد برای اتصال این مرسوم صنعت پوشاک و تحمل در ذهن به صورت کامل لباس با نام تجاری حق رای دادن پس نیازی به نگاه در یک محل متفاوت است.

[ad_2]