پیشگیری از سقوط و خانه ایمنی

[ad_1]

هر سال بیش از 1.6 میلیون افراد مسن رفتن به بخش اورژانس برای سقوط صدمات مرتبط. خطر سقوط را افزایش می دهد با سن. آبشار علت اصلی شکستگی دست دادن استقلال و بستری شدن در بیمارستان و مرگ است.

شکستگی لگن شایع ترین و جدی در نوع سقوط و صدمات مرتبط. تنها نیمی از افراد مسن بستری با شکستگی لگن می تواند بازگشت به خانه و زندگی خود را پس از آن.

ترس از سقوط باعث می شود افراد مسن برای جلوگیری از فعالیت های فیزیکی مانند پیاده روی و ورزش. اما فعالیت بدنی می تواند کمک به جلوگیری از سقوط. اگر شما نگران در حال صحبت با دکتر خود در مورد درمان فیزیکی است. فیزیوتراپی می تواند کمک به بهبود تعادل و حفظ سلامت جسمی و جلوگیری از سقوط.

همین حالا آن را مخفی نگه دارید!

اگر شما سقوط این بحث با دکتر خود را حتی اگر شما صدمه دیده است نیست. می افتد می تواند نشانه ای از یک مشکل پزشکی است که باید مانند تغییرات در فشار خون و دیابت بینایی یا عوارض جانبی داروها.

عوامل خطر و علل

عامل خطر چیزی است که افزایش یک فرد استعداد ابتلا به یک مشکل پزشکی است. به عنوان عامل خطر را افزایش می دهد بنابراین آیا یک فرد خطر سقوط. بسیاری از علل سقوط هستند مسائل مربوط به سلامت یا ایمنی خطرات در فرد و محیط است.

وضعیتی افت فشار خون – فشار خون که قطره بیش از حد زمانی که شما دریافت می کنید تا شکل دراز کشیده و یا نشسته. این می تواند باعث سرگیجه است که می تواند افزایش خطر سقوط. کم آبی بدن, داروها, دیابت, بیماری پارکینسون یا عفونت ممکن است باعث افت فشار خون وضعیتی.

مشکلات پا و ناامن کفش می تواند باعث سقوط. دمپایی عقب کمتر و بالا, همه ناامن کفش است که می تواند باعث خطرات ناشی از سقوط.

مشکلات بینایی و نور در خانه نیز می تواند منجر به سقوط.

جلوگیری از سقوط

می افتد, قطعا می توان جلوگیری کرد. مراحل را برای کاهش خطرات ناشی از سقوط عبارتند از:

o ایجاد تغییرات شخصی خود را با جسمی خوبی بودن.

o بحث با دکتر خود در مورد خطرات خود را برای سقوط و اگر شما و یا تقریبا کاهش یافته است. ممکن است پزشک مراجعه خود را به یک فیزیوتراپ

o از نظر جسمی فعال – فعالیت بدنی باعث تقویت عضلات و افزایش استقامت. تعادل خود را ممکن است بهبود با ورزش و کاهش احتمال افتادن.

o باید چشم انداز خود را بررسی می شود

o فشار خون خود را بررسی می شود در حالی که دروغ گفتن و نشستن.

o انتخاب امن کفش

o باید داروها بررسی

o دریافت به اندازه کافی از خواب خسته بودن می تواند باعث به خطر می افتد

o حد مقدار الکل می نوشند. حتی مقدار کمی اثر می تواند تعادل خود را و رفلکس

o ایجاد تغییرات در صفحه اصلی – صفحه اصلی, ایمنی:

o حذف مخاطرات ایمنی-یک گام مهم در پیشگیری از سقوط است که به حذف هر گونه موارد است که می تواند شما را به سفر و یا لغزش در حالی که راه رفتن مانند مبلمان برق یا تلفن کابل و فرش.

o مطمئن شوید که فرش امن برای کف و پله ها. فرش باید حذف شود و یا امن با نوار چسب دو طرفه

o اجتناب از خیس کف و تمیز کردن نشت حق دور

o جلوگیری از بیرون رفتن بر روی یخ یا برف به تنهایی.

o بهبود روشنایی

o مطمئن شوید که وجود دارد این است که نورپردازی خوب با سوئیچ نوری در بالا و پایین پله ها و پایان هر یک از راهرو

o قرار داده شب چراغ و نور سوئیچ نزدیک به تخت

o نصب نرده و گرفتن میله

o دارای دستگیره در دو طرف پله ها و مطمئن شوید که آنها امن هستند.

o کوه گرفتن میله در نزدیکی توالت و در داخل و خارج از وان و دوش

o حرکت آیتم ها را آسان تر برای رسیدن به

o آیا ایستادن روی یک صندلی برای رسیدن به چیزی که بیش از حد بالا است. استفاده از یک “ریچر” به جای. Reachers ویژه گرفتن ابزار است که می تواند خریداری شده در پزشکی فروشگاه های عرضه. اگر با استفاده از یک گام مدفوع مطمئن شوید که آن را پایدار با یک روکش پلاستیکی در بالا.

o نگه داشتن چیزهایی که شما به طور منظم استفاده در دسترس است.

o استفاده از کمک دستگاه و یا راه رفتن ایدز

o استفاده مناسب از عصا واکر و reachers می تواند به جلوگیری از سقوط. فیزیکی و یا کاردرمانی می توانید تصمیم بگیرید که دستگاه خود را متناسب با نیاز و نحوه استفاده از آنها مناسب است. صحبت با پزشک خود در مورد داشتن یک فیزیکی و یا کاردرمانی دسترسی به نیازهای شما.

o شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن خرید خانه سیستم نظارت. این شامل یک دکمه را در یک زنجیره فرسوده اطراف گردن خود را. اگر شما سقوط و یا نیاز به کمک اضطراری شما فقط با فشار دکمه به هشدار سرویس. برای پیدا کردن محلی, پزشکی, هشدار شرکت لطفا به ما مراجعه کنید منبع صفحه.

o حفظ و بهبود سلامت استخوان

o شما می توانید جلوگیری از شکستگی با حفظ استحکام استخوان. استحکام استخوان نمی خواهد جلوگیری می افتد اما آن می تواند به جلوگیری از مفصل ران و شکستگی معلولیت و یا مرگ.

o مصرف مقدار کافی کلسیم و ویتامین D می تواند به حفظ استخوان های شما را قوی. افراد مسن تر از 50 باید مصرف 1200 میلی گرم کلسیم روزانه از مواد غذایی و مکمل های کلسیم.

با استفاده از این مراحل ساده می تواند کمک به اطمینان از ایمنی و پیشگیری از سقوط و شکستگی!

[ad_2]