سمت رسانه های اجتماعی هیچ کس مذاکرات در مورد

[ad_1]

رسانه های اجتماعی. بله, آن را تمام خشم در حال حاضر. اما آیا این فقط (…بریده بریده نفس کشیدن!) یک مد زودگذر است ؟ ما هنوز هم به tweeting در سال 2015 ؟ خواهد Facebook و LinkedIn هنوز هم محبوب در پنج و چهار و یا حتی دو سال از در حال حاضر ؟ یا ما نقل مکان کرد به چیز دیگری در دسترس نباشد ؟ گذشته از خطر بیافتد مسائل امنیتی و دیگر مستند سوء استفاده در ارتباط با برخی از این سایت ها وجود دارد دیگر جنبه های مشکل ساز برای رسانه های اجتماعی در حال حاضر که هیچ کس به نظر می رسد به ذکر است.

هنگامی که شما در کسب و کار می رود که شما باید خروجی دوستانه برونگرا و اجتماعی به خوبی متصل شده است. از این رو موفقیت های رسانه های اجتماعی.

اما همه ما در کسب و کار به طور طبیعی که در راه است. وجود دارد برخی از ما که مبارزه با کمرویی مرحله وحشت و ترس از صحبت های عمومی و بار رقیب با رقابت است. برای کسانی از ما با چنین ویژگی های ما بیش از حد سایت های رسانه های اجتماعی که در آن ما می توانیم تظاهر به همه چیز ما نیست. خروجی دوستانه برونگرا و اجتماعی به خوبی متصل شده است.

مشکل فوران هنگامی که ما با اجتناب ناپذیر باید من آن را “توهین” – این شانس 50-50 است که کسی را رد دعوت ما برای اتصال نادیده گرفتن درخواست ما برای یک حرفه ای توصیه و یا حتی بدتر, می گویند چیزی منفی در مورد ما در یک صدای جیر جیر و یا وبلاگ نظر.

فقط به عنوان در زندگی عادی تفکر بزرگسالان قرار است به توانایی به شانه این حوادث به عنوان بی معنی و حرکت به چیزهای مهم تر است. چوب و سنگ و غیره.

من متاسفانه اتفاق می افتد به یک فرد طول می کشد که همه چیز را به قلب است. مضحک آن را به عنوان برای تلفن های موبایل من “احساسات” به راحتی صدمه دیده و من ساکن همین دلیل کسی نمی خواهم به من “دوست” هر چند من به طور طبیعی درجا.

اما من باید اعتراف, من به عنوان گناه به عنوان پسر بعدی در به طور آهسته از خود من رسانه های اجتماعی توهین. هر بار که کسی با آنها من انجام کسب و کار دعوت من برای اتصال در ارتباط با من به وزن که آیا اتصال یک حرکت هوشمند برای کسب و کار دیگر روابط است. اگر جدید دعوت از یک فروشنده من سعی کنید به نگه داشتن چنین منابع با احتیاط بیشتر در مورد مشتریان من تصمیم به اطراف مغازه برای قیمت گذاری بهتر در حالی که snooping اطراف در صفحه مربوط به. و اگر من با اتصال یک فروشنده نباید ارتباط برقرار کنم با تمام فروشندگان برخی از آنها ممکن است من را انتخاب کنید به ادامه استفاده برای انواع دلایل ؟

من متوجه شدم که یک گزینه وجود دارد در LinkedIn به عنوان وجود دارد در Facebook و توییتر که در آن شما می توانید قطع روابط از اتصال خود را پیرو و یا “دوستی” که به گمان من باید توهین نهایی (داشتن هنوز نمی برن که بار شخصا)!

من به تازگی به دعوت یک مشتری از معدن به اتصال در LinkedIn تنها به بلافاصله پشیمان و خودمو بیش از آنچه در حال حاضر به نظر می رسید به ما مشکوک رابطه برای ابد هفته طولانی از آن زمان به پاسخ. در حالی که من مبتلا به دوار سر با امداد هنگامی که او در نهایت مورد قبول من دوباره مورد بررسی قرار کل قسمت احتمالا به عنوان یک خطر غیر این صورت رابطه کسب و کار پایدار. با این تجربه تازه در ذهن من من تعجب که آیا رسانه های اجتماعی است که همه آن را خورده بود. برای من در بررسی او از اتصالات دیگر بسیاری از آنها در حال رقابت من آن را تبدیل به یک مسئله نگران کننده در مورد تداوم ارزش من به او…اما من حدس می زنم که یک ثابت زمانی که شما در کسب و کار. این فقط خیلی بیشتر تهدید می کند زمانی که آن را بسیار پرهیاهو و قابل مشاهده است. گمان می کنم من باید افتخار بود در چنین چشمگیر شرکت.

یکی از وکیل مشتریان به تازگی از من خواست تا او را در LinkedIn که من تا به حال انجام داده برای او در سایر شبکه های حرفه ای سایت. برای شروع با این درگیر آپلود خود را به درستی اندازه و بریدن عکس, ارائه تمام زندگی خود را از موفقیت در رده مناسب قالب و انتخاب صحیح تنظیمات خود را برای شخصیت های عمومی. در حالی که فرد به طور متوسط انتظار می رود برای انجام این کارها برای خودش کسی با محدود کامپیوتر و مهارت و آگاهی و زمان می توانید این را به عنوان یک چالش دلهره آور. حتی برای من گاهی اوقات آن را طول می کشد کمی آزمون و خطا به چیزهایی که برای نمایش به درستی. در هر صورت من تایید کرد که همه چیز تنظیم شد تا به طور خلاصه توضیح داد که چه LinkedIn همه مورد بود و او را دعوت به ارتباط با من برای اولین اتصال است. او به من ارسال یک ایمیل که گفت: “باشه” و این آخرین شنیده ام از او. من هستم و نه نگران مورد رابطه ما که می رود برخی از بیست سال است. نه من گچ تا خود را نه “گرفتن” LinkedIn…به عنوان بسیاری از مشتریان دیگر نیز نمی “دریافت” Twitter و یا Facebook.

و من نمی توانم بگویم که من آنها را سرزنش. من به تازگی کاهش یافته و تبدیل شدن به دوستان با کسی در Facebook به عنوان من همیشه از ترس چیزی است که ما ممکن است می گویند می تواند در نهایت خدشه دار کردن شخصی من نتایج گوگل که من خیلی سخت کار کرده اند برای حفظ مثبت در هر راه به دلایل کسب و کار. پس از این Facebook دعوت اغلب تا پایان در دادن فیلتر, اگر, من, نیست, چنین هوشیار ایمیل مؤلف من در غیر این صورت آنها را از دست ندهید. من معمولا نمی رویم از راه من به پاسخ نه “پذیرش” و نه “نادیده گرفتن.” اما اگر دعوت از کسی قابل توجهی در زندگی من من سعی کنید برای ارسال یک ایمیل به توضیح من موضع بنابراین هیچ جرم گرفته شده است.

اما آنچه در جهان ما در حال حاضر زندگی می کنند! نیاز به گرفتن وقت با ارزش را به مودبانه یا guiltily نادیده گرفتن دعوت از هر تعداد از وب سایت های اجتماعی که در آن زمان صرف شده معمولا به عنوان زمان هدر رفته در بیشتر قسمت ها. برای تمام ساعت من صرف تهیه هوشمندانه توییتهایی در یکی از چندین حساب توییتر من آغاز شده ترین من می توانم نشان می دهد برای آن است که لاشی تعداد “دنبالکنندگان” که بدیهی است پس از من به خرید چیزی از آنها. بله, من می دانم که بسیاری از زرنگ و دانا تویتر رفت و آمد مکرر به خرید برنامه و یا خدمات است که ارائه هزاران نفر از پیروان برای جلوگیری از خجالت از داشتن فقط 22 پیروان به عنوان مثال همه از آن چیزی بیش از دادن و یا porn!

من تشخیص مزایای خوب LinkedIn حضور این است که خدمت کرده است و یکی از قوی ترین نتیجه جستجو برای نام من در گوگل. که چیز خوبی است به عنوان قوی, لینک های توییتر نیز هست که توضیح دادم به من مشتریان است که ممکن است درک SEO (بهینه سازی موتور جستجو) به طور کامل.

نگرش من مرا به یاد چیزی یک همکار سرمایه گذار به من گفت: در طول dot.com رونق در نوبه خود از قرن که فروش موارد را از کشو جوراب سختی تشکیل یک آینده خوب برای eBay است. در اینجا ما بیش از یک دهه بعد با eBay یکی از نیروهای عمده در جهان اینترنت است. همه که به من می گوید این است که هر چیزی امکان پذیر است. “شما هرگز نمی دانید!”

در عین حال من هنوز هم اجتناب Facebook برای کسب و کار من به طور کامل اگر چه من دریافت یک رگبار گلوله ثابت دعوت و یادآوری از آنها. و من متوجه تمام جهان است در Facebook و آن را به همان اندازه قدرتمند در نتایج جستجوی گوگل. من فقط احساس نمی راحت با آن تنفس پایین گردن من coveting من حساب های ایمیل و تلاش برای فریب من به افشای برخی از شخصی راز من ممکن است به مراقبت برای به اشتراک گذاشتن در گوگل نتایج جستجو برای باقی مانده از وجود من است.

خوب اگر آن را هنوز هم در اطراف یک زن و شوهر از سال وجود دارد یک فرصت خوب برای من خواهد پیوست جمعیت آن. اما تا زمانی که اتفاقی می افتد…من باقی خواهد ماند و با احتیاط عاقلانه. زمان من بیش از حد با ارزش در حال حاضر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *