روندهای کلیدی که به شکل P&C بازارهای بیمه

[ad_1]

اخلال در فن آوری های افزایش رقابت و فشارهای اقتصادی باعث می شود P&C بیمه به فراتر از استراتژی های سنتی است.

یک تغییر در جریان است در P&C بخش بیمه. در این تغییر برخی از ظهور خواهد کرد به عنوان رهبران بسیاری از سقوط و گروه دیگری ممکن است از بین برود از بازار است. سال 2016 همچنان با اختلال در بازار. آیا نیروهایی که اخلال در بازار ؟ چگونه آن را تحت تاثیر فرآیندهای و ذینفعان یک بحث داغ در حال حاضر. در حال حاضر اجازه دهید ما حفر کردن عمیق تر.

اولین و مهمترین اختلال با توجه به نوآوری و توسعه محصول جدید. نوآوری بزرگ levelers به عنوان به خوبی به عنوان یک ناوشکن. فقط نگاهی به پتانسیل IoT در حال تغییر کسب و کار بیمه. IoT اضافه کردن وظایف جدید برای شرکت های بیمه. دستگاه های پوشیدنی, اتومبیل, فرستنده, پزشکی, تجهیزات, سیستم های امنیتی و درب و چراغ و…. در حال ارائه بیمه به بخش بازار و ایجاد قیمت های جدید مدل P&C بازار است.

ظهور های اقتصاد که در آن دارایی های به اشتراک گذاشته شده است ایجاد فرصت برای اموال و تلفات بازار. این به این معنی که شرکت های بیمه نیاز به ایجاد جدید مدل قیمت گذاری به شیر کسانی که دارایی.

عوامل جایگزین?

فن آوری های دیجیتال در حال پرتاب یک آچار در تاسیس اموال و تلفات بازار. قبل از دیجیتالی کردن تهدیدات بیمه استخدام نمایندگی به آموزش مشتریان. اما رو به رشد دیجیتالی پدیده ای است که به آرامی از بین بردن کلیدی نقش عوامل به عنوان یک رسانه بین شرکت های بیمه و مشتریان. برای مثال گوگل مقایسه کمک می کند تا مشتریان به مقایسه محصولات مختلف آنلاین که در آن مشتریان می توانند با خرید محصولات به طور مستقیم از شرکت بیمه. این ممکن است تحمل کرده اند در حق کمیسیون پرداخت می شود به این عوامل می توان به عنوان تخفیف به مشتری.

Cyber security

با تشکر رقمی P&C مشتریان انتظار دارند خدمات شخصی مانند دسترسی در هر زمان در هر نقطه. این است که مشتریان راضی که در آن Millennials بودن هدف و در همان زمان از آن است که باز کردن خطرات مانند امنیت سایبری و نرم. این خطرات می تواند تاثیر بر اعتبار بیمه حمل. امروز راه حل آن آمده اضافی تعبیه شده لایه از حفاظت برای محافظت از اطلاعات دارایی.

تله ماتیک

رشد خودرو متصل با تلفن همراه تله ماتیسهای های کاربردی است که تعریف جدیدی سنتی مدل قیمت. مدل سنتی است که به جای استفاده بر اساس بیمه (UBI). این را توانمند سازی رانندگان برای به دست آوردن تخفیف در رفتار رانندگی. کمتر در معرض خطر پایین تر خواهد بود و حق بیمه. این روند باز است تا فرصت برای نرم افزار تلفن همراه ارائه دهندگان به بیرون آمدن با ویژگی های حق بیمه در موبایل telematics نرم افزار. ویژگی های کاربر پسند مانند گیمیفیکیشن و خدمات جانبی مانند کمک های کنار جاده چند نمونه به استناد.

داده های بزرگ

اختصاصی شامل مجموعه ای از اطلاعات با دقت و صحت. داده های تان شدیدا اموال و تلفات بخش بیمه. داده های بزرگ فن آوری کمک در ساخت اختصاصی موثر با آمار جرم و جنایت و ارزیابی ریسک منجر به دقت بیشتر در روند اختصاصی با بهره گیری از همه ذینفعان.

شخصی تجربه مشتری

P&C یک رقابتی و هزینه های حساس میباشد.آن نیاز به درگیر شدن مشتری برای اتصال از طریق ارتباطات شخصی و دقیق ارزیابی و سریع ادعا می کند. شخصی تجربه مشتری در نتیجه در حفظ مشتری. بنابراین قوی تحرک راه حل های مورد نیاز برای شرکت های بیمه به آغاز صدور سیاست ادعای پردازش بدون رفتن به بیمه گر جسمی.

عشق یا نفرت داشتن از آن حامل بیمه نمی تواند اجتناب از محاسبات ابری به چین با مشتریان ترجیح می دهند که به دسترسی در کسب و کار بیش از تلفن همراه خود را. بنابراین بیمه تحرک دارای کلید برای P&C شرکت های بیمه. کلید مبادله ادعا می کند, اختصاصی, re-بیمه و حسابداری نیاز به فعال کردن راه حل برای سرعت بخشیدن به مشتریان ارزیابی و ادعا می کند به طور مداوم در هزینه کاهش می یابد. خط پایین در اینجا است که کاهش این ادعا پردازش زمان. این کمک خواهد کرد که در بهبود تعامل مشتری از طریق چند کانال در حال تحویل به مشتریان است. این باعث می شود آسان تنظیم قرار ملاقات, گزارش زیان و دریافت اطلاعیه به عنوان و هنگامی که مورد نیاز است.

[ad_2]