دیگر نتیجه پیچیدگی در خانه و تجارت خارجی

[ad_1]

خانه تجارت نقش حیاتی در ارائه به مردم آن کشور خاص از نیازهای اساسی به تجملات زندگی است. از سوی دیگر تجارت خارجی نیز لازم است برای برخی از کشورها به دلایل مختلف. اولا اگر کشور تولید نمی کند که نیاز و یا می خواهید آن را می توانید واردات از کشور های دیگر و دلیل دوم این است که کمبود تولید نیاز و یا می خواهید. کمبود می تواند دولت این کشور تمایل به واردات از کشور دیگر است. در پایان همه ما می دانیم که همه چیز اتفاق نمی افتد بنابراین به سادگی. همین مورد در هر دو صفحه اصلی و تجارت خارجی است. وجود دارد برخی از پیچیدگی مواجه می شود توسط معامله گر.

به زبان های مختلف

در خانه تجارت وجود داشته باشد هیچ مشکل در درک آموزنده, ادبیات, ویژگی های دست ناشران بسته بندی دستورالعمل ها و غیره که همه معامله گران می دانند که زبان ملی کشور مربوط می شود. اما در تجارت خارجی مشکلات ارتباطی که آیا شفاهی یا کتبی نامه و تلگراف و یا تجارت ادبیات و راهنما در کالاهای صادر شده ممکن است بوجود می آیند به عنوان صادرکنندگان و واردکنندگان صحبت می کنند ممکن است کاملا به زبان های مختلف. با این حال استفاده از زبان انگلیسی در محافل بین المللی تجاری است تا حد زیادی غلبه بر این مشکل است.

در وزن های مختلف و اقدامات

در خانه تجارت همان واحد طول و وزن و ظرفیت و ولتاژ استفاده می شود. اما در تجارت خارجی کشورهای مختلف با استفاده از واحد های مختلف از وزن و اندازه گیری. برای مثال در آمریکای شمالی تامین برق است 110-120 ولت و فرکانس 60 هرتز در حالی که در مالزی این است که 240 ولت و فرکانس 50 هرتز. یک مالزی الکترونیکی شرکت تامین خانه و آمریکای شمالی بازار را به ترانسفورماتور موتور از مشخصات مختلف.

مختلف استانداردهای اجتماعی, قوانین و مقررات

در صفحه اصلی تجارت و تولید کنندگان و عمده فروشان و خرده فروشان در حال آشنا با طعم و موثر خواسته های مصرف کنندگان با توجه به اینکه کالاهای خود را به عنوان به خوبی به عنوان قوانین و مقررات مربوط به فروش این کالا در بازار محلی است. اما در تجارت خارجی صادر کنندگان در حال فروش به کشور های مختلف که در آن افراد مختلف ممکن استانداردهای اجتماعی سلیقه و سطح درآمد. قوانین و مقررات مربوط به فروش کالا به خوبی ممکن است متفاوت باشد. گاهی اوقات غذا و دارو و مقررات در برخی از کشورها ممکن است منع استفاده از برخی مواد افزودنی و رنگهای. بنابراین نیاز بیشتری برای تحقیقات بازار قبل از صادر کننده جرات به سرمایه گذاری به بازار صادرات.

[ad_2]