در حال تحول تامین کننده مدیریت ارتباط با (SRM)

[ad_1]

مدیریت تامین کننده روابط استفاده می شود یک بازی مجموع صفر است. اکثر شرکت های متمرکز بر شرایط کوتاه اهداف که در آن قیمت اصلی تمرکز می کنند. قلدری تامین کنندگان عادی شد در برخی از سازمان ها. کارکنان در زمان افتخار بزرگ در “رو تامین کنندگان” و روابط بازدید “چقدر پول ما را”. اما با افزایش برون سپاری و نوسانات در کالا, تامین کننده, مدیریت ارتباط با (SRM) است نقل مکان کرد به خط مقدم از استراتژی های سازمانی. شرکت صرف افزایش زمان خود را با معیارهای انتخاب و تعیین روشن بهترین شیوه برای مدیریت روابط شریک. اما چند شرکت تسلط تامین کننده مدیریت و SRM در مراحل ابتدایی است.

سوال از کیفیت

با افزایش برون سپاری و رشد در تجارت جهانی کیفیت محصول به طور فزاینده ای یک عامل مهم است. بسیاری از شرکت ها در مواد غذایی حیوان خانگی و صنایع لبنی هنوز از وضعیتی وخیم از رسوایی اخیر کیفیت در چین و دیگر نقاط آسیا. این رسوایی قرار داده اند افزایش فشار بر شرکت ها به عنوان مصرف کنندگان به تدریج بیشتر در مورد محصول با کیفیت. این رسوایی با کیفیت از اواخر همچنین از کسانی که در صنعت پوشاک که در طول دهه گذشته باید بر اهمیت مدیریت روابط و اهمیت تامین کننده ردیابی و حسابرسی. روز که در آن شرکت می تواند اعتراف “ما لازم نیست که کنترل بیش از تامین کنندگان ما” رفته است. نگرانی های زیست محیطی و افزایش نظارت از شیوه کار نیز خواستار بهبود تامین کننده روابط است.

برون سپاری به “ناشناخته”

با برون سپاری به کشورهای آسیایی در افزایش شرکت ها نیاز به درک فرهنگ مسائل. بسیاری از شرکت های سوخته شده اند هنگامی که برون سپاری تولید به کشورهایی مانند هند و چین است. شیوه های مدیریت است که کار در یک کشور لزوما رفتن به کار در یک کشور دیگر و شرکت ها نیاز به تغییر راه آنها فکر می کنم و کار در بازارهای دیگر. کشور ارزش نیز متفاوت است. برای مثال برش حقوقی گوشه و کنار دیده می شود به عنوان یک بقا تکنیک و خیلی بیشتر قابل تحمل در برخی از کشورها. آن مهم است به درک ارزش سیستم از هر کشور و از آن مهم است که فرض کنیم هیچ چیز نیست.

برون سپاری به بازارهای در حال ظهور را فراهم می کند شرکت ها با چالش های منحصر به فرد. شرکت ها باید توسعه برنامه های احتمالی به عنوان تاخیر تحویل به طور معمول شایع تر است. به عنوان یک اجرایی آن “در زمان تحویل از ما تامین کنندگان آسیایی, یکی از چالش های کلیدی.” کار در “ناشناخته” نیز فراهم می کند شرکت های منحصر به فرد با چالش های قانونی. خارجی شرکت های تجاری در چین و هندوستان شکایت کرده اند در گذشته در مورد ناعادلانه شیوه های قانونی. شرکت ها باید برای جلوگیری از اختلافات و حصول اطمینان از عقد قرارداد روشن به همه طرف های درگیر. فرض کنیم همه احزاب را چاپ خوب بخوانید و سعی کنید برای جلوگیری از شرایط قانونی است. همیشه هدف برای ساده کردن مسائل مربوط به تامین کنندگان. مشورت وکلا که نه تنها درک قوانین محلی بلکه مسائل فرهنگی. تفسیر قانون می تواند متفاوت از کشور به کشور و مسائل فرهنگی باید در نظر گرفته شود.

تکنولوژی

در سال های اخیر شرکت کرده اند دیده می شود پیشرفت های فن آوری در مدیریت تامین کننده روابط است. روز مدیریت تامین کنندگان با صفحات گسترده از بین رفته اند و SRM است به طور فزاینده پیچیده است. شرکت ها خواستار افزایش دید. نیاز به اطلاعات در زمان واقعی در افزایش است. شرکت سرمایه گذاری منابع قابل توجه در مدیریت تامین کنندگان و استفاده از تامین کننده ارتباط نرم افزار در حال تبدیل شدن بیشتر شایع است. زنجیره تامین مدیران به طور فزاینده ای با استفاده از وب به همکاری و برقراری ارتباط با شرکای زنجیره تامین.

پیدا کردن حق همکاران

قبلا شریک و انتخاب تنها با تمرکز بر روی قیمت و با ارزش گاهی اوقات گرفتن یک حد مرگ. امروز شرکت صرف افزایش زمان و منابع برای توسعه و پیاده سازی جامع تامین کننده صلاحیت روند. شرکت ها نیاز به ایجاد یک استراتژیک و نقشه راه روشن و معیارهای انتخاب. برای مثال معیارهای انتخاب ممکن است شامل اجزای مهم مانند چشم انداز استراتژیک, قابلیت, ظرفیت و مسائل زیست محیطی. شرکت ها نیاز به ارزیابی اگر تامین کنندگان بالقوه خود را برآورده استانداردهای مورد نیاز. بعلاوه انتخاب تامین کننده است و نه فقط محدود به تهیه ادارات و شرکت ها به طور فزاینده ای با استفاده از صلیب عملکرد تیم است. استخدام سازمان های خارجی برای نظارت و پیگیری تامین کننده روابط نیز در افزایش است.

ساختمان روابط

شرکت ها باید همیشه عمل با رابطه در ذهن است. شرکت ها باید یک ارتباط روشن طرح توسعه برای هر شریک با اهداف روشن. ساختمان اعتماد کلیدی در هر رابطه و اعتماد باید ساخته شود و در همه سطوح سازمان و نه فقط در سطح مدیریت ارشد. برای مثال می تواند شرکت را معرفی بخش های القایی برنامه ها و در برخی موارد حتی قراردادن کنندگان در سازمان است. بیشتر همکاران را در درک هر یک از دیگران کسب و کار بهتر برای همه طرف های درگیر. با پاک کردن کانال های ارتباطی همکاران خواهد شد اعتماد به نفس برای رسیدگی به مشکلات ،

مزایای استفاده از روابط

یکی از مزیت های کلیدی روابط طولانی مدت است که کاهش هزینه. شرکت های همکاری با یکدیگر برای حل مشکلات زنجیره تامین و یادگیری از یکدیگر است. بهتر همکاری و ارتباطات منجر به افزایش فروش. بهبود همکاری نیز می تواند منجر به بهتر تقاضا برنامه ریزی و مسیر برنامه ریزی است. برای مثال زمانی که Kellogg ارزیابی تسکو موجودی سطوح آن متوجه شدم که بسیاری از سهام رخ داده است در وسط هفته. کلاگ کار با تسکو و تغییر آن ارائه برنامه به جای خرده فروش. تغییر تحویل برنامه ریزی شده Kellogg کاهش سهام ناشران افزایش فروش و بهبود هر دو مشتری و رضایت مصرف کننده. به عنوان Kellogg مثال نشان می دهد, کار با تامین کنندگان ارائه می کنند منافع متقابل به همه طرف های درگیر.

در دنیای امروز شرکت ها نیاز به تامین کنندگان است که نتایج جهت گیری و خواستار افزایش سرعت از تامین کنندگان. نه همه تولید کنندگان با هم برابر هستند و همه تامین کنندگان نیاز به تقسیم. تقسیم بندی بسیار مهم است به عنوان آن را تعیین خواهد کرد اهمیت مشارکت و چقدر زمان شرکت نیاز به صرف در ساختمان تامین کننده روابط است. همه اعضای زنجیره تامین باید روشن پاسخگویی و هر یک از اعضای تیم باید آگاه باشید از خود و یا وظایف خود را. شرکت ها نیاز به نظارت بر رعایت و پیاده سازی و برقراری ارتباط روشن و شاخص های عملکرد کلیدی (kpi ها). امروز در سرعت بالا صورت SRM در خط مقدم هر شرکت موفق. SRM اتحادش را تغییر به طور قابل توجهی بیش از چند سال گذشته و تامین کنندگان در حال حاضر دیده می شود به عنوان یک فرمت از کسب و کار.

[ad_2]