خود را رایت بروشور: 8 جایگزین بهتر برای ایجاد وثیقه

[ad_1]

اگر شما در ارتباطات بازاریابی شما احتمالا دیده می شود این سناریو ده بار: یک رفتند از فروش پسر, پیراهن آستین نورد تا به آرنج طوفان به اطاقک خود را. “من یک تماس فروش در تولدو در سه هفته. من رو به یک بروشور به ترک” او می گوید: دوست داشتنی مشت خود را به کف دست باز خود را.

شما آه. پس از آن آغاز می شود — و در عین حال یکی دیگر از بروشور. و شما می دانید چگونه آن را به پایان خواهیم کرد: هزاران دلار و چند دیر-شب-برابر-مهلت بعد او باید خود بروشور. اما این شرکت نمی خواهد که فروش. و شما یک گنجه کت با انباشته امده جعبه فراموش وثیقه.

آیا راه بهتری برای حمایت از فروش ؟ چیزی است که شما می توانید ترک با چشم انداز که فقط کمی بیشتر به یاد ماندنی-و موثر تر — از استاندارد بروشور با آن مجبور مارس از طریق شرکت “سند چشم انداز” توصیف محصول و شرکت bios? بله, در واقع. من پیشنهاد هشت پیشنهادات خود را نه به عنوان پاسخ جامع به هر فروش-ارتباطات وضعیت اما به عنوان الهام بخش و تحریک برای ایجاد مواد کمتر به احتمال زیاد برای جمع آوری گرد و غبار-و بیشتر احتمال دارد شما را به رسم شرکت نزدیک به یک فروش.

1) آن را به یک مجله. David Ogilvy هنگامی که پرسیده شد که چرا تبلیغات چاپ کرده بود به مانند چاپ و تبلیغات — چرا آنها را نگاه مانند مقالات? من می گویم چرا که نه یک قدم بیشتر و بروشور خود را نگاه مانند مجلات ؟ به جای آن از حد معمول هو محتوا ایجاد مقالات است که موقعیت شرکت شما محصولات و یا خدمات به عنوان راه هایی برای حل مشکلات و یا رسیدن به مشتری-اهداف مورد نظر.

برای حدود یک دهه Baystate سیستم های سلامت در ماساچوست منتشر شده زیبا چهار-رنگ براق و مجله AlphaSightsکه آنها توزیع با اشاره به متخصصان پزشکی در مرکزی ماساچوست است. توزیع سه بار در سال AlphaSights است حاوی مقالات در مورد روش های جدید پروتکل ها و طرح های خود را گل سرسبد بیمارستان Baystate مرکز پزشکی. این یک موفقیت فوق العاده: اولین مسئله به تنهایی جذب و افزایش تعداد افرادی که بیش از جبران تمام سال هزینه های تولید.

2) آن را مفید است. در اینجا یکی دیگر از درس از بهداشت و درمان. هر روز سپاه داروسازی و پزشکی و نمایندگان دستگاه ترک تن از نمونه لیوان قهوه و بروشور در پزشک دفاتر در سراسر کشور — درهم و برهمی درهم و برهمی و بیشتر درهم و برهمی. در یک میدان رقابتی, چگونه می توانم شما ایستادگی کردن ؟

یک تولید کننده محصولات پزشکی کردم و حکیم است. آنها توسعه یافته پد فرم 8.5″ x 11″ با از پیش تعیین شده بررسی جعبه و سریع بدون ذهن و بسیار خوشحال سفارش در زمینه های یک پزشک می تواند کامل در ثانیه است. همه او را به انجام است پر کردن چند جعبه آن را امضاء و اجرای آن را از طریق یک دستگاه فکس برای سفارش محصول. در شلوغ زمینه از رقبای این سازنده ترین دستورات — نه به این دلیل آن را به حال بهترین لیوان یا زیبا ترین بروشور اما از آنجا که چیزی در سمت چپ پشت ساخته شده است که محصول خود را به آسانی دریافت کنید.

3) آن آموزشی است. چشم انداز خود را یک طعم و مزه خود را از تجربه و تخصص. خدمات حرفه ای شرکت ها شده است انجام این کار برای شما سال ها با همه جا کاغذ سفید یک نوع توسعه یافته مقاله در مورد یک موضوع مربوطه از منافع کسب و کار.

چرا نمی شود “گزارش” ایده برای محصولات و خدمات مصرف کننده هست ؟ برای سال های وال استریت ژورنال ارائه شده است امور مالی شخصی راهنماهای به اشتراک lures. هر چیزی پیچیده می تواند به نفع آموزشی گزارش که ساده: تصور کنید یک راهنمای برای آشپزخانه انتخاب برای بازسازی آشپزخانه شرکت و یا یک توضیح از ارزش مسکن برای آژانس های املاک و مستغلات. با کمی تحقیق و تخیل این کسب و کار و دیگران مانند آنها می توانید تشخیص خود را به عنوان مقامات نه تنها دیگر دونده در بسته.

4) آن را دستی. دو تا از مشتریان فعلی در حال گرفتن مقدار زیادی از مسافت پیموده شده توسط نکات بسته بندی — مشاوره دستی و/یا بینش است که فقط به اندازه کافی بلند به تواند مفید باشد اما کوتاه به اندازه کافی به راحتی هضم می شود. این یک فرمت مردم را دوست دارم-در واقع شما در حال خواندن یک راهنمایی بر اساس ماده در حال حاضر!

مهم این است که برای شکستن خود را می دانید-چگونه به نیش می زنند به اندازه بیت افراد پر مشغله می تواند مصرف در پرواز است. من دو “راهنمایی” مشتریان یکی از هدف قرار دادن چند میلیارد دلار ادغام و خرید در بازار با یک “نکات بالا ده” راهنمای دیگر اجرا می شود یک راهنمایی مبتنی بر وب سایت در انواع موضوعات که مورد علاقه مصرف کنندگان-و تساوی مشتاق حامیان مالی که می خواهید به آنها برسد. مجلل یا پایین بازار, نکات جلب توجه مطلوب در هر صورت.

5) آن را “keepable.” زمانی که من یک بچه یک مکانیک گاراژ فقط نبود اگر آن را نمی باید حداقل یک “دخترانه” تقویم اسپانسر شده از طرف یک “جو قطعات خودرو” و یا “Cranwick را عرضه لوله کشی” بر روی دیوار است. قشنگ? شاید. اما شما می توانید مطمئن باشید که مخاطبان شاهد حامی شماره تلفن و نام هر روز — اغلب طولانی پس از تقویم منقضی شده!

در علاوه بر این به تقویم در نظر گرفتن جذاب, پوستر, کارت های بازی پازل و سرگرم کننده کابین ، البته شما می خواهید را انتخاب کنید گزینه های است که به عنوان نزدیک مربوط به کسب و کار خود و گزاره و یا پیام به عنوان امکان پذیر است. من می دانم که از یک شرکت است که باعث ایجاد عرشه مخصوص ماشینها ممنوع از کارت های سفارشی برای نویسندگان (به خصوص مشاور یا انگیزه نویسندگان) با هر یک از کارت در خدمت به عنوان یک فصل یا موضوع خلاصه. عرشه مخصوص ماشینها ممنوع بسیار به یاد ماندنی از کارت های کسب و کار و یا بروشور در عین حال کمتر دست و پا گیر و گران تر از دادن دور رایگان نسخه از کتاب خود را.

6) آن را از مشتری از نقطه نظر. اگر آشنا قالب بروشور هنوز باقی مانده است خود را به عنوان بهترین گزینه و پس از آن حداقل در نظر بگیرید تغییر چشم انداز. بیش از حد وثیقه خودشیفتگی بسته بندی شده با خالی کردن قفسه سینه-ضرب و شتم است که تلاش برای wow خواننده با این شرکت ادعا عظمت است.

به جای نوشتن از مشتری از نقطه نظر. جست و خیز خسته کننده تاریخچه شرکت و افتخار را برنده مسائل و بحث در مورد مشکلات واقعی و یا مسائل مربوط به مشتریان خود را در صورت. سپس به آنها بگویید که چگونه شما در حل این مشکلات با دقیق شواهد خاص است که باعث می شود ادعای خود را معتبر. با اتخاذ این تغییر در چشم انداز شما نشان دادن همدلی با مشتری — شما را در کنار خود — و شما نشان می دهد درک از دنیای واقعی شرایط چشم انداز می تواند به رسمیت شناختن و احترام.

7) آن را mailable. و یا اگر آن را در رفتن به اشتراک گذاشته شود با دست آسان به کشتی یا حمل و نقل. در هر صورت در نظر گرفتن چگونه شما در حال رفتن به توزیع جدید خود را وثیقه قبل از اینکه شما متعهد به ایجاد آن است.

سال پیش من کار می کرد در یک کهکشان مارپیچی محدود جزوه که مشتری ستایش. متاسفانه مارپیچی اتصال bulged داخل آن پاکت و مسدود اداره پست است ماشین آلات. بدتر از این کتاب به یک اندازه بی دست و پا — فقط به اندازه کافی کوچک به سر و صدا در اطراف در یک مقوا معمولی “اکسپرس” پاکت. در حالی که طراحی دوست داشتنی بود این پروژه را غیر عملی بود و در نهایت شکست آن هدف در نظر گرفته شده. آیا همان اشتباه: اگر شما در حال توزیع در مقادیر زیاد آن را آسان به ایمیل.

8) آن را برای شما کار می کنند. یک فکر نهایی: شما در کسب و کار چاپ و نشر وثیقه به خاطر خود; شما همیشه باید یک بازاریابی خاص و یا کسب و کار هدف در ذهن برای هر قطعه شما ایجاد. همه چیز شما را باید در خدمت پویا نقش خود را در فرآیند فروش یک هدف حرکت می کند که چشم انداز یک گام نزدیک تر به خرید. شما چه می خواهید مشتری را به عنوان یک نتیجه گرفتن و یا دریافت قطعه خود را? هر که آن را صریح و روشن.

اگر هیچ چیز دیگری در حداقل خود را به پایان وثیقه کپی با “فراخوانی برای اقدام” بخشنامه به تلفن ارسال و یا در غیر این صورت به شما پاسخ دهند. اگر شما می توانید ارائه یک انگیزه — تخفیف بیمه رایگان تجزیه و تحلیل — همه بهتر است. اما حداقل درخواست برای پاسخ و به خوانندگان دقیقا چگونه به شما در رسیدن به.

[ad_2]