حقایق در مورد امتیاز و چه درگیر است از هر دو طرف

[ad_1]

اصطلاح امتیاز شامل یک رابطه بین دو طرف franchisee و franchisor. ما شروع خواهد شد با franchisor; آنها ارائه راهنمایی برای کسب و کار را شناسایی نام تجاری قابل توجهی زنجیره تامین و پشتیبانی مداوم به franchisee. Franchisee خواهد پیدا کردن یک حق رای دادن برای فروش و ذخیره کردن یک سرمایه گذاری اولیه به franchisor که فرم صورت مشارکت. Franchisee ارائه خواهد شد گسترش اضافی سود و افزایش آگاهی نام تجاری برای franchisor و پس از آن خود را یک کسب و کار عملی. Franchisee می پردازد برای مدل کسب و کار و نام تجاری است که سعی و آزمایش و بنابراین اگر توسعه به درستی باید یک پایه و اساس برای آینده به دست آورید. در بالای این franchisee خواهد پرداخت درصد معینی از درآمد ناخالص خود را به عقب به franchisor این محدوده از پرداخت های ماهانه برای پرداخت های سالانه. سرمایه گذاری اولیه ممکن است چند ماه به جبران عقب اما متفاوت با بخش های کسب و کار.

حق رای دادن مدل به طور چشمگیری افزایش یافته بیش از 10 سال گذشته است و در حال حاضر فکر به یکی از سود آور ترین سیستم های کسب و کار در جهان است. تحقیقات اخیر نشان داده است که حق امتیاز نمایندگی تنها حدود یک دهم از کل تعداد کسب و کار در جهان است اما سهم بازار است که آنها را به دست آورد و نزدیک به یک سوم است.

هنگامی که انتخاب خود را حق رای دادن با دقت نگاه کنید بیش از این توافق به عنوان می تواند وجود داشته باشد ممکن است در نسخه های مختلف. نسخه های مختلف تنها تفاوت میزان مشارکت franchisee را در کسب و کار تصمیم گیری تبلیغات و بازاریابی است. برخی از فرانچایز مانند یک فست فود زنجیره ای باید مقررات سختگیرانه در محل که چگونه کسب و کار اجرا می شود در حالی که دیگر فرانچایز را franchisee گزینه های بیشتر برای ارائه دیگر محصولات و تغییر قیمت گذاری به عنوان آنها را مشاهده کنید مناسب.

یک فرصت حق رای دادن می تواند از فکر کمی مانند یک لگو, مجموعه تمام قطعات و دستورالعمل وجود دارد آن را فقط به franchisee برای قرار دادن همه آنها را با هم و ایجاد کسب و کار. این دستورالعمل شامل تمام اطلاعات حیاتی مانند قیمت گذاری و ساختار راه به بازار محصول و یا خدمات و شرایط و ضوابط قرارداد طول محصول و خدمات و اطلاعات هر معیار دیگری برای انجام با اجرای حق رای دادن. Franchisees بالقوه به طور معمول از طریق یک آموزش طرح برای اطمینان حاصل شود که آنها به طور کامل آگاه از کسب و کار خود و ابزار لازم را بیش از حق رای دادن و آن را به یک موفقیت است. این آموزش باید برای franchisor به عنوان این خواهد آنها را به یک جریان مداوم از franchisees بالقوه عامل در همان سطح بالا است.

شما باید به ارزیابی اولیه سرمایه گذاری ماهانه یا سالانه درصد و تصمیم بگیرید که اگر همه پایان نامه هزینه های اضافه برای شما به خرید را به حق رای دادن. آن است که ارزش نام تجاری خود را پشتیبانی و آموزش داده شده به شما ؟ اگر شما می توانید صحبت می کنند به دیگر franchisees شده اند که بخشی از همان فرصت حق رای دادن و از آنها بخواهید در مورد فواید و منفی در هنگام کار برای franchisor. پرسیدن سوالات دقیق از قبیل میزان کسب و کار حق رای دادن تولید اگر سیستم آموزشی مناسب است, چه ماهانه درصد و پشتیبانی چقدر داده است به franchisee. این سوال به شما یک ایده بهتر از franchisor و اگر شما آماده برای ایجاد یک تعهد پیدا کردن یک حق رای دادن برای فروش.

[ad_2]