یک اونس پیشگیری – محافظت در برابر قطع ارتباط

[ad_1]

همه ما شنیده ضرب المثل که “یک اونس پیشگیری از ارزش پوند نیم کیلو درمان است”. در حالی که ما به طور غریزی می دانید, آیا می دانید که چگونه این امر به کسب و کار خود و زیرساخت ؟ امروز کسب و کار تبدیل شده اند به طور اجتنابناپذیری وابسته به کسب و کار برنامه های کاربردی مهم است که متشکل از نرم افزار و سخت افزار و خدمات است. این اجزاء به هم وابسته هستند ایجاد ظریف لینک در زنجیره ای است که نامیده شده است که “برنامه تحویل زنجیره ای”. این بدان معنی است که بسیاری از برنامه های کاربردی خود را وابسته به یکدیگر و مطمئنا سرورها و شبکه های که حمایت از آنها. نگه داشتن این ماموریت برنامه های کاربردی مهم در اوج عملکرد دستور اولیه برای آن حرفه ای است. تقاضا برای برنامه های کاربردی جدید همراه با رو به رشد استفاده از لبه محاسبات و نیاز به نگه داشتن فعلی سیستم های عملیاتی ممکن است منجر به مشرف اهمیت روز به روز گام های پیشگیرانه و / یا زمینه زیرساخت های مورد نیاز.

در اوایل زندگی حرفه ای من در حالی که یک متخصص پشتیبانی برای هر دو به مشتریان و کاربران نهایی خود را به ما نشان داد که 85 درصد از تمام بلیط نتیجه آنچه ما از آن به عنوان یک لایه 1 موضوع: کابل / برق / اتصال? با دلتنگی من می توانم داستان است که شما را به لبخند وادارید. شما می دانید آنهایی که در آن شما از آنها بخواهید که چه موقعیت “در” بریده بریده “خاموش را فشار دهید و یا اگر هر گونه چراغ های روشن بر روی دستگاه ؟ و در حالی که ما آمده اند راه طولانی از آن روز, پایان, تجربه کاربری و رابط کاربری هنوز هم پادشاه است.

در زیر لیستی از علل بالا ارتباطات قطع:

1. گناهان و اشتباهات یا باطل در دستگاه های شبکه
2. دستگاه تغییرات پیکربندی
3. عملیاتی خطاهای انسانی و سوء مدیریت دستگاه ها – (22%)
4. لینک نارسایی ناشی از کابل فیبر کاهش و یا شبکه تراکم
5. قطع برق
6. سخت افزار سرور شکست (55%)
7. حملات امنیتی مانند انکار سرویس (داس)
8. موفق نرم افزار و ارتقاء سیستم عامل و یا تکه (18%)
9. ناسازگاری بین سیستم عامل و سخت افزار دستگاه
10. بی سابقه بلایای طبیعی و موقت اتفاقات ناگوار در شبکه مانند حوادث جزئی و یا حتی به عنوان نامربوط به عنوان یک جوندگان جویدن از طریق یک شبکه خط و غیره

یکی از عمده فروشندگان یافت در حالی که تحقیق در مورد پشتیبانی از مشتری خود تاریخ است که آنها تا به حال پنج علل عمده ارتباطات قطع.

1. قطع برق
2. عدم تعمیر و نگهداری روزمره
3. شکست سخت افزار 55%
4. نرم افزار اشکال / فساد
5. شبکه موضوع / قطع

چه's مهم تر است, درصد از زمان قطع برق مانع شده اند می تواند تا به حال استاندارد بهترین شیوه بوده است پس:

1. قطع برق (81%)
2. عدم تعمیر و نگهداری روزمره (78%)
3. شکست سخت افزار (52%)
4. نرم افزار اشکال / فساد (34%)
5. شبکه موضوع / قطع برق (27%)

این خرابی پر هزینه است و می توان در هر دو سخت و نرم دلار است. برای اهداف این بحث اجازه دهید's تعریف سخت دلار به عنوان هزینه های متحمل شده به طور مستقیم به سیستم برگشت آنلاین: سخت افزار, کار, پشتیبانی فنی و غیره.) نرم و دلار به عنوان هزینه های غیر مستقیم مانند از دست دادن بهره وری کارکنان از دست دادن کسب و کار , مشتریان ناراضی, مشتری برداشت مشتری از دست دادن اعتماد به نفس و…. با این تعاریف در ذهن در نظر گرفته شده تاثیر به کسب و کار شما را در دلار نرم افزار در صورت قطع برق? اگر شما آنلاین و یا معاملاتي کسب و کار خود را رقیب است فقط با یک کلیک دور. ما باید این واقعیت را بپذیریم که ما در زندگی در عصر مصرف کننده. دیگر مشتریان نیاز به صبر برای شما و آنها می تواند یک جایگزین برای شما در New York minute (که's سریع). ما در دنیایی زندگی می کنند که انتظار ارتباطات در زمان واقعی. و رک و پوست کنده مشتریان خود دیگر حاضر به صبر کنید.

بنابراین فقط به عنوان ما درک می کنیم که ما باید آب بیشتری بنوشید, غذا خوردن سالم و ورزش بیشتر برای جلوگیری از مسائل مربوط به سلامت ما نیز باید به این درخواست به ما ارتباطات زیرساخت ها است. هنگامی که آخرین باری که شما انجام یک ارزیابی در سیستم های خود را? هیچ کس می خواهد به گیر افتاد, گفت: به مدیریت که RCA (root cause analysis) نشان می دهد که دلیل اصلی قطع شد و با توجه به شکست تیم خود به دنبال به خوبی شناخته شده استاندارد صنعت بهترین شیوه. اکثر تولید کنندگان ارائه یک سیاست نگهداری سخت افزار و نرم افزار و فروشندگان ارائه بسته های مکمل که ارائه تخصص برای انجام این اقدامات از طرف شما.

ما شاهد یک روند نگران کننده در صنعت برای کاهش هزینه ها با حذف خدمات تعمیر و نگهداری و به “خود مطمئن شویم”. در حالی که این ممکن است در کوتاه مدت عملیاتی هزینه صرفه جویی در زمانی که قطع رخ می دهد از زمان به بهبود نتایج کلی هزینه بالاتر. یک مثال نخست است که از پشتیبان گیری. همه ما می دانیم که ما باید انجام پشتیبان گیری, اما آیا می دانید که آن زمان برای بازیابی از قطع برق با مدرک معتبر پشتیبان گیری 1 / 15 بار با بازگرداندن معتبر پشتیبان گیری. میزان بهبودی نیز متناسب. فقط به عنوان با مسائل مربوط به سلامت گاهی اوقات بهبودی کامل است که هرگز به دست آورد. کلی هزینه به کسب و کار می تواند فاجعه بار است. در یک نظرسنجی از شرکت هایی که تجربه قطع دست دادن به طور متوسط برای یک کسب و کار کوچک بود $ 55,000 اواسط اندازه شرکت به طور متوسط بیش از $ 91,000 و شرکت های بزرگ بیش از 1.000.000 دلار است. خبر خوب این است که وجود دارد کاهش هزینه تعمیر و نگهداری ارائه شده به نگه داشتن هزینه های پایین و جبران هزینه ها و هنوز هم ارائه پوشش کامل.

به عنوان وابستگی ما به برنامه های کاربردی همچنان به افزایش سرورها و شبکه های بیش از آنها که سوار شدن به طور فزاینده ای مرتبط است. علاوه بر این روند به مجازی سازی هر دو سرور و شبکه مجازی را به ارمغان آورده است در مورد به طور فزاینده ای در شبکه توزیع. فعلی ضروری است که برای حفظ تجربه کاربر نهایی. آن را حرفه ای نیاز به توانایی برای نظارت بر شبکه به طور کلی به عنوان آن مربوط به تجربه کاربر از یک نرم افزار منحصر به فرد چشم انداز. بسیاری از عوامل همگرا تاثیر تجربه کاربر: درخواست کد لبه محاسبات دستگاه های خود را با منابع (CPU و حافظه ذخیره سازی و دسترسی به شبکه روش) های داخلی و شبکه های خارجی با ظریف پروتکل لایه های مورد استفاده در حمل و تعاملات و سرور با منابع مربوطه .

خبر خوب این است که با پیشرفت های ساخته شده توسط SPB و SDN شبکه و زیرساخت های همراه است که فراگیر ترین بخش از تحویل زنجیره ای در حال حاضر می تواند وجود داشته باشد به خدمت و پشتیبانی از برنامه های کاربردی. نسل جدیدی از ابزار نوظهور ارائه توانایی an end-to-end مشاهده کل برنامه تحویل زنجیره ای با توانایی تمرین کردن به هر زیرساخت عنصر یا روش درون نرم افزار. این ابزار توانایی به راحتی تعیین منبع تاخیر (نرم افزار, سرور, کلاینت, شبکه, و غیره.)

به طوری که در آن برای شروع ؟ شروع با انجام یک ارزیابی ریسک. You'll می خواهید به ارزیابی خود را در شبکه های قدرت, سیستم های امنیتی, خدمات, غیره. و قرار دادن با هم یک لیست از اقدامات را بر اساس سطح خطر است. اگر شما don't زمان و یا مجموعه ای از مهارت های استخدام کسی برای انجام این کار آنها را به شما ارائه گزارش از وضعیت سیستم سطوح خطر و ارائه توصیه هایی برای بازسازی است. برخی از رفع خواهد شد ساده (انجام پشتیبان گیری) دیگران ممکن است نیاز به حداقل صرف (جایگزین پیری باتری تمیز کردن اتاق مخابرات) به مطمئن شوید که برخی را شامل تعمیر و نگهداری ویندوز به روز رسانی نرم افزار به نسخه فعلی و چند در واقع ممکن است به شما صرفه جویی در پول (مانند مخابرات ارزیابی را کاهش می دهد که به طور کلی صرف و شناسایی خدمات استفاده نشده که شما هنوز هم برای پرداخت). بسیاری از مشاوره گروه خاص عمودی است که آنها در تخصص (پزشکی خرده فروشی انبارداری) و درک کسب و کار شما و ارائه عالی ورودی در فن آوری های جدید است که کمک خواهد کرد که شما در رسیدن به اهداف کسب و کار خود و شاید حتی تعریف برخی از آنهایی که جدید است. بسته به اندازه و پیچیدگی از شبکه شما, شما ممکن است تعجب چگونه از آخرین پیشرفت ها در سیستم های اجازه خواهد داد که شما را به تمرکز کنترل و نظارت خود را به طور کلی شبکه و ارائه خطر ابتلا به رایگان روش به سرعت معرفی برنامه های جدید و خدمات است که مدیریت تعیین کننده هستند و نیاز به رشد کسب و کار.

در پایان هدف شما این خواهد بود که ثبات و انعطاف پذیر سیستم است که آسان برای حفظ و فراهم می کند که کاربران (مشتریان و کارکنان) کارآمد تجربه مثبت است که اجازه می دهد تا آنها را به انجام هر آنچه در آن است که آنها مجموعه ای را به انجام آن است که آیا برای خرید و یا فعال کردن کارکنان برای ارائه به مشتریان خود را's یک تجربه عالی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *