پنج وعده غذا در روز استراتژی برای سوزاندن چربی و در شکل ساخته شده آسان

[ad_1]

بنابراین شما می خواهید به خوردن پنج بار در روز به از دست دادن وزن است. این درست است که خوردن وعده های غذایی کوچک در طول روز را افزایش می دهد خود را به طور کلی سوخت و ساز بدن اما مشکل این است که آن را آسان به بهانه ای مانند “من نمی دانم چه به غذا خوردن و یا چه هستم من قرار است پیدا کردن زمان برای همه است که مواد غذایی”. این را در نظر بگیرید. هنگامی که شما بیش از 3 ساعت بدون غذا بدن خود را به حالت گرسنگی می رود. به عبارت دیگر بدن شما شروع به سوزاندن عضلات برای تولید انرژی به جای آن از چربی و هنگامی که شما در نهایت فراموش اطراف به خوردن; بدن خود را در حال رفتن به فروشگاه و بخش زیادی از این مواد غذایی به عنوان چربی به دلیل آن را نمی دانم زمانی که آن را برای به دست آوردن خوراک و دوباره. اگر شما می خواهید برای جلوگیری از این اتفاق می افتد و سپس شما نیاز به بدن شما فکر می کنم که وجود دارد این است که همیشه مواد غذایی در دسترس است به طوری که وجود دارد بدون نیاز به آن را به ذخیره چربی.

خوردن پنج بار در روز ممکن است به نظر می رسد مانند بسیاری از کار اما چیزی که به یاد داشته باشید که شما لازم نیست که در واقع طبخ پنج وعده غذا در هر روز. توصیه من چسبیده به چیزهای کوچک و ساده برای صبحانه و شام, اکثر زمان, شما در حال رفتن به خوردن این وعده های غذایی را در خانه, در هر صورت. بنابراین تنها چیزی که شما باید به نگرانی در مورد در آوردن ناهار و یک زن و شوهر از تنقلات با شما در حالی که شما را برای روز. کلید دستیابی به این به ظاهر کار غیر ممکن است برای سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن خود را به آن راحت است. شما در حال رفتن به دریافت یک کمی سازمان یافته در آشپزخانه و شما در حال رفتن به نیاز به یک چند ملزومات برای کمک به آن را آسان.

دریافت خودتان یک مناسب و معقول ناهار جعبه یا کیسه ای که عایق. برخی از Tupperware یا پلاستیک سازی ظروف و کیسه Ziploc. پیدا کنم که داشتن چیزهایی مانند یک اجاق گاز برنج یک آشپزخانه به سبک الکتریکی کوره و یک ماشین مخصوص مخلوط کردن ضروری است. داشتن لرزش پروتئین برای صبحانه و یا شام چند بار در هفته است یک راه خوب برای ضربه علامت گذاری به عنوان از نظر حفظ تعادل خوبی از مواد مغذی و کالری است.

نگه داشتن آن ساده است. خوردن حبوبات و یا بلغور جو برای صبحانه. ماست و گرانولی را کنار بگذارید و یا تخم مرغ و نان تست سریع و آسان در صبح است. ناهار می تواند یک ساندویچ و یک تکه میوه و یا یک سالاد با مرغ. این خیلی آسان به پرتاب با هم در صبح درست قبل از شما راه رفتن از درب. تنقلات می تواند به عنوان آسان به عنوان ماست و یک موز یا یک سیب و برخی از آکاژو به دست اورید. کراکر و پنیر مناسب هستند بیش از حد.

آنچه شما نیاز دارید:

• یک جعبه ناهار

• بسته های سرد

• پلاستیک ظروف ذخیره سازی مواد غذایی

• بطری های آب

• الکتریکی بالا ضد کوره

کوچک • * * * پلوپز

• مخلوط کن

چه باید بکنید:

• به معنای واقعی کلمه خالی کردن یخچال و فریزر و شربت خانه.

• ایجاد یک منو.

• ایجاد یک لیست مواد غذایی خود را از منو.

• آمار فروشگاه مواد غذایی.

• سهام خود را با همه چیز شما قصد خوردن آن هفته.

• سپس هر روز صبح هنگامی که شما از خواب بیدار خوردن صبحانه و بسته بندی جعبه نهار شما.

• نگه داشتن وعده های غذایی و میان وعده ساده است.

• مطمئن شوید که برای نگه داشتن چشم خود را بر روی ساعت و هر سه ساعت بخورید. آیا منتظر نیست تا زمانی که شما گرسنه غذا خوردن قبل از شما گرسنه.

• سپس هنگامی که شما به خانه را به شام. فراموش نکنید که برای خالی کردن و تمیز کردن خود را سه بعدی کنید و آن را آماده برای روز بعد.

نتيجهگيری:

این استراتژی به شما کمک خواهد کرد افزایش سوخت و ساز بدن شما و کمک به شما برای حفظ سطح انرژی شما را در طول روز. شما مطبوع بدن شما برای سوزاندن چربی به جای عضلات برای تولید انرژی است. ثابت مواد غذایی خود را می گوید که هیچ بحران وجود دارد بنابراین هیچ دلیلی وجود دارد برای ذخیره چربی است. شما همچنین قادر خواهید بود برای جلوگیری از غذا خوردن است که می تواند گران است اگر شما در حال تلاش برای خوردن پنج بار در روز. آزمایش با غذاهای مختلف. به یاد داشته باشید به راحتی و نگه داشتن آن ساده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *