مجموعه های پزشکی. چگونه سازمان خود را اداره ؟

[ad_1]

در یک زمان یا دیگر همه ما تجربه کرده اند سرخوردگی از انتظار در مطب دکتر. به نظر می رسد به عنوان اینکه هر بار که ما به دیدن پزشک یا دندانپزشک ما به پایان رسید تا نیاز به صبر کردن برای یک مقدار مسخره از زمان و سپس هنگامی که ما در نهایت نمی تواند در ما تنها “درمان” برای چند دقیقه و پس از آن در راه ما. من همیشه تعجب که چرا این مورد است. اگر دکتر است که تنها با دیدن هر بیمار برای کسری از زمان که بیمار مجبور به صبر کنید و سپس آنچه آنها انجام می دهند در پشت صحنه ؟ به عنوان یک دانشجو در زمینه کسب و کار من اغلب تعجب می کنم اگر دکتر دفاتر می کند چرا که آنها احتمالا ممکن است کمی آشفته است. من دوستان که کار در دفاتر پزشکی و آنها به من گفت که همه چیز می تواند یک کمی دیوانه چون خیلی کاغذ بازی می رود که در زمان و به طور سازمان یافته است که سخت به آمده است. در این مقاله من می خواهم به پیشنهاد چند راه حل برای کمک به دفاتر پزشکی به طور سازمان یافته تر.

من اول پیشنهاد می آید از طریق سازماندهی تمام کسانی که نسخه های سخت آمده است که به پزشکی ، برای شروع ابتدا سر خود را به بیمارستان محلی تامین کننده یا فروشگاه عرضه دفتر و گرفتن برخی از بیمارستان نمودار تقسیم. آنهایی که سنگین و با پلاستیک زبانه خواهد آخرین طولانی تر و آن را آسان تر برای پیدا کردن پرونده های پزشکی در آینده است.

خود را دستیار پزشکی جمع آوری و مرتب کردن ورودی پرونده با توجه به مناسب خود را تقسیم. پس از همه آنها پرونده طبقه بندی شده اند با توجه به یک دسته بندی خاص دستیار باید پس از رفتن به عقب و مرتب کردن هر بخش و قرار دادن به برخی از مرتب کردن بر اساس ترتیب زمانی و یا بر اساس حروف الفبا. زمانی که تمام اسناد طبقه بندی شده اند و دستور نوشتن شماره صفحه در هر صفحه به طوری که اگر صفحه استفاده می شود بعد از آن به راحتی می تواند در آن دقیق همان محل.

در نهایت خود را سازماندهی رکورد به یک کپی سرویس و باید همه چیز کپی شده. پس از شما آن را کپی را هم تکمیل پرونده و آنها را 3-سوراخ منگنه قرار داده و آنها را در کلاسور. برچسب را کپی مجموعه ای از سوابق به عنوان “ویرایش کپی” به طوری که شما ممکن است زیر خط دار خط برجسته و نوشتن در آن را به عنوان مورد نیاز است.

پیشنهاد دیگر من این است که شما با استفاده از تخصصی کامپیوتر و نرم افزار خود را به نگه داشتن مجموعه های پزشکی دست نخورده است. چندین نرم افزار گزینه های خارج وجود دارد که شما می توانید با استفاده از بسیاری قادر خواهد بود با توجه به نیازهای شما. من خواهد بود صحبت کردن در مورد پزشکی مجموعه نرم افزار از AdvancedMD.

AdvancedMD فراهم می کند راه حل نرم افزاری کامل برای پزشکی خود را ، آن را آنلاین در دسترس است و به طور خودکار حمایت کردن. شما می توانید دسترسی به اطلاعات پزشکی خود را از تقریبا در هر نقطه. با خود پزشکی مجموعه نرم افزار شما می توانید:

o به طور خودکار worklists راست در سیستم

o جمع آوری دلار بیشتر با کار کمتر

o ایجاد آسان پیگیری وظایف و یادآوری

o ایجاد گزارش های بهره وری برای کمک به مدیران نظارت و آموزش کارکنان

که جمع آیات به AdvancedMD مجموعه نرم افزار آنها بلافاصله می توانید ببینید آنچه بیماران اختصاص داده شده به آنها, آنهایی که باید تماس اول و اجازه می دهد تا آنها را به تماس با بیمار از طریق تلفن و یا با خودکار نامه ها. همه اقدامات سپس ثبت شده در “اعمال” تب توصیه می شود با پیگیری خرما.

نیز وجود دارد بسیاری از دیگر راه حل های نرم افزار وجود دارد که می تواند به شما کمک کند خود را با مجموعه های پزشکی و دفتر مدیریت. من ارائه چند پیشنهاد در مورد چگونه برای دفتر خود را سازمان یافته تر و کارآمد تر. من می دانم که در دنیای کسب و کار است که شرکت هایی که در سازمان اجرا موثر تر و بیشتر هموار که منجر به افزایش درآمد و رضایت بیشتر مشتریان است. به شما خواننده من می گویم اگر شما در یک دفتر پزشکی و یا کسی را می شناسید که با این نسخهها کار در یک مطب من دعوت شما را به استفاده و به اشتراک گذاری این اطلاعات به طوری که همه ما ممکن است بهره مند شوند و با هر کدام یک بیشتر سازمان یافته و به حداکثر رساندن سود یا کوتاه تر صبر در مطب دکتر دفعه بعد ما رفتن برای قرار ملاقات ما.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *