شما مبتکر به اندازه کافی به یک مخترع? برخی از دستورالعمل ها برای اختراع موفقیت!

[ad_1]

مخترعان را یک تن از پول زمانی که اختراع مورد نیاز است و وقتی که این فرایند به درستی انجام شده است. وجود دارد انواع مختلف اختراعات. برخی از اختراعات عملی تر ساخت زندگی روزمره افراد ساده تر (قلم برای مثال) برخی از اختراعات به سادگی برای اهداف سرگرمی (تلویزیون) و برخی از اختراعات چند منظوره (آموزشی دستگاه است که همچنین سرگرم کننده). علاوه بر این برخی از اختراعات که به سادگی در پاسخ به مشکلات پزشکی که در دستگاه پروتز در حالی که دیگران به سادگی “بهبود” ساخته شده موجود اختراعات. همانطور که می بینید چیزی اختراع با موفقیت انجام می شود در بسیاری از سبک ها و از طریق بسیاری از خلاق مسیرهای.

به طور کلی, اگر اختراعات یا موفق یا شکست بسته به نیاز و یا تمایل برای محصول توسط مصرف کنندگان است. اجازه دهید آن صورت اگر چیزی مورد نیاز است و یا مورد نظر هیچ یک از آن را خرید مهم نیست که چقدر باهوش است! حتی توماس آلوا ادیسون (او اختراع لامپ) شکست خورده هزاران بار قبل از اختراع بسیاری از محصولات موفق به انجام معروف inventor آقا کلایو سینکلر. یکی از سر کلایو را “معروف شکست” شامل X-دوچرخه بود که بین یک جفت قیچی و یک دوچرخه است. توماس ادیسون بزرگترین شکست کلی بود و عملیات استخراج از معادن اختراع که جدا کردن آهن از درجه پایین سنگ و آقای ادیسون صرف ثروت خود را از دست داده و آن را در نهایت تلاش برای موفق “اختراع روش”.

مخترعان و هر چند به ندرت منصرف و در ادامه به تلاش و اختراع در نهایت منجر به موفقیت در این موارد از هر دو توماس ادیسون و آقا Clive. موفق به اختراع مستلزم یک تعداد معینی از مراحل یا فرایند است که به طور معمول منجر به اختراع موفق:

A. ارزیابی واقع بینانه از اختراع بالقوه است. اجازه دهید آن صورت اگر آن نمی باشد “مورد نیاز و یا می خواست” آن را نمی خواهد به فروش برساند.

B. اگر یک ثبت اختراع مورد نیاز است. در برخی موارد باور کنید یا نه, این طور نیست.

C. قانونی حمایت از ایده های. اجازه می دهد ایده های به سرقت رفته و یا کپی.

D. توسعه یک محصول قابل عرضه در بازار. علاوه بر این که مورد نیاز و یا می خواستم یک محصول باید به اندازه کافی مقرون به صرفه برای ساخت است که قیمت ها خواهد شد درخواست تجدید نظر به یک مصرف کننده.

E. روش های در حال توسعه نمونه های اولیه و مهندسی را به یک اختراع به ثمر. این باید انجام شود به درستی برای موفقیت در بازاریابی است.

F. مسائل مربوط به صدور مجوز. برخی از اختراعات نیاز به تحقیقات به موجود مجوز و همچنین به دست آوردن مجوز.

G. پیشنهاد به شرکت ها و نزدیک شدن شرکت ها برای ترویج محصول نهایی. صحیح روش های نزدیک شدن به کسب و کار علاقه مند و سرمایه گذاران.

H. حق امتیاز و پیشبرد گزینه های پرداخت. بدون آگاهی از این مسائل سرمایه گذاران به خوبی ممکن است از دست دادن پول در دراز مدت.

I. چک های موجود ثبت اختراعات علائم تجاری و کپی رایت. هیچ حس چیزی اختراع در حال حاضر محافظت می شود دیگر.

همانطور که با هر نوع دیگر از کسب و کار (و اختراع چیزی است که به طور کلی یک “سرمایه گذاری کسب و کار”) خیلی کار باید انجام شود قبل در طول و بعد از فرآیند اختراع. همه چیز از صحیح تحقیقات بازار, برای اصلاح ثبت اختراع فرآیندهای علامت تجاری و کپی رایت اطلاعات زیادی تاسیس و موفق مخترعان ادامه به آرامی و با دقت در طول هر مرحله از اختراع روند. همچنین موفق مخترعان بسیار مصمم و بیمار است. بسیاری از شکست رخ می دهد معمولا با هر محصول قبل از یک “اختراع موفقیت” برگزار بنابراین داشتن یک, آسان رفتن, اختصاصی شخصیت نیز لازم است.

اگر چه تن از کتاب ها و مواد دیگر وجود دارد در روش های مناسب به دنبال یک آینده مخترع همچنین می توانید صرفه جویی در پول در مواد و صرفه جویی در وقت با مراجعه به دولت ایالات متحده از سایت های به طور خاص برای نیازهای مخترعان و سازندگان محصولات/خدمات. این سایت عبارتند از:

ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر: http://www.uspto.gov

ایالات متحده کپی رایت دفتر: http://www.copyright.gov

اگر شما ترجیح می دهند به خرید یک کتاب و یا گزارش در مورد چگونه به موفقیت را یک اختراع به بازار یک جستجوی ساده آنلاین را نشان می دهد به معنای واقعی کلمه صدها نفر از جمله مواد.

همانطور که با هر سرمایه گذاری کسب و کار آینده مخترعان هستند که آگاه و مسلح به “ابزار” لازم برای موفقیت اختراع خود را “اختراع مشق شب” و بازگشت تا تلاش های خود را با بودجه مورد نیاز را بیشتر از تولید یک اختراع است که آثار مورد نیاز است و بهترین از همه “به فروش می رساند”. پس از همه آنچه پاداش بهتر از دانش است که مصرف کنندگان شد خیلی هیجان زده با یک اختراع است که آنها با خوشحالی می پذیریم برای آن پرداخت???

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *