سوء جذب فروکتوز: شکستن آن را پایین!

[ad_1]

سوء جذب فروکتوز (FM)

فروکتوز یک monosaccharide در سه فرم اصلی در رژیم غذایی:

1. رایگان فروکتوز

2. یک تلقی از ساکارز

3. Fructan

پلیمر فروکتوز معمولا در oligosaccharide فرم با یک ترمینال قند نیز شناخته شده به عنوان inulins, fructo-oligosaccharides (FOS) یا oligofructose.

فروکتوز یک monosaccharide (یا قند ساده). فروکتوز نیز شناخته شده به عنوان قند میوه. این است که در سه فرم اصلی در رژیم غذایی: به عنوان فروکتوز (موجود در عسل و میوه ها) به عنوان یک جزء از دی ساکارید ساکارز (برابر گلوکز فروکتوز نسبت); و یا به عنوان fructans یک پلیمر فروکتوز معمولا در oligosaccharide فرم (موجود در گندم و برخی از سبزیجات). این زنجیره کوتاه کربوهیدرات یافت می شود به طور گسترده ای در رژیم غذایی ما به عنوان یک رایگان hexose در میوه ها به عنوان یک دی ساکارید در سوکروز و در یک polymerized فرم شناخته شده به عنوان fructans.

فروکتوز در حال حاضر در بسیاری از غذاهایی که ما می خوریم هر دو طبیعی و فرآوری شده از جمله بی شمار میوه ها و سبزیجات است. عسل گلابی میوه آگاو شربت و سیب فقط چند مواد غذایی طبیعی که حاوی مقادیر قابل توجهی قند فروکتوز. تمام میوه ها حاوی برخی از فروکتوز بنابراین بخش بسیار مهم است. فروکتوز است که معمولا اضافه شده به عنوان یک شیرین کننده در قالب شربت ذرت با فروکتوز بالا در غذاهای فرآوری شده و نوشیدنی ها و نوشابه.

Fructans هستند oligosaccharides و پلی ساکاریدهای فروکتوز واحد با قند ترمینال پایان. این زنجیره ای از مولکول فروکتوز به عنوان شناخته شده fructans رخ می دهد به طور طبیعی در بسیاری از مواد غذایی است. Fructans به تنهایی وادار شکم علائم زیرا آنها hydrolysed و یا جذب در روده کوچک. Fructans یک مشکل بزرگ برای سوء جذب فروکتوز افراد مبتلا به. برخی از مواد غذایی با بالا fructan محتوای گندم و کنگر فرنگی, تره فرنگی, پیاز و اينولين و fructooligosaccharide (FOS). اينولين و fructooligosaccharide (FOS) هستند فیبر اضافه شده به برخی از غذاها و مکمل های. این مهم است که به نگه داشتن مقدار fructans در رژیم غذایی محدود اگر نه به طور کامل اجتناب شود.

قند نیز شناخته شده به عنوان دکستروز دیگری است monosaccharide یا به عبارت دیگر یک قند ساده. قند خون یکی از ساده ترین اشکال از قند است که در خدمت به عنوان یک بلوک ساختمان برای بسیاری از کربوهیدرات. هر دو فروکتوز و گلوکز باید در مورد همان مقدار کالری فروکتوز بودن بسیار کمی شیرین تر است. فروکتوز جذب آسان تر هنگامی که در ترکیب با گلوکز است. حتی با مصرف گلوکز یک محدودیت وجود دارد به عنوان به چه مقدار فروکتوز در بدن می تواند اداره کند. قرص قند در دسترس هستند در بسیاری از مواد مخدر و فروشگاه های مواد غذایی معمولا در دیابتی بخش و یا در داروخانه. دکستروز پودر (یا پودر قند) می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای بسیاری از غذاها و یا نوشیدنی های شیرین. شما می توانید آن را در آبجو و شراب مغازه ها عرضه برخی از ویتامین ها و فروشگاه های بهداشتی و همچنین آنلاین.

آن را به عنوان شیرین به عنوان قند یا فروکتوز اما بسیاری از مردم پیدا کردن آن را به فقط به اندازه کافی شیرین. شما همیشه می توانید اضافه کردن بیشتر. برخی از fructmals استفاده از یک به یک و نیم نسبت به جایگزین قند و شکر در دستور العمل. همچنین smarties و شیرین ترش و آب نبات را در یک عنصر اصلی از گلوکز است. این آب نبات را می توان برای جذب چربی اضافی رایگان فروکتوز است. اما شما همیشه باید بررسی برچسب زیرا آنها تغییر مواد تشکیل دهنده خود را در اینجا وجود دارد. برخی در واقع حاوی شربت ذرت با فروکتوز بالا و که بزرگ است بزرگ بدون هیچ fructmal افراد مبتلا به. مواد تشکیل دهنده اصلی باید به عنوان خوانده شده گلوکز یا دکستروز. برچسب ها خوانده شده توسط درک است که برای اولین بار ذکر شده عنصر است عنصر اصلی و لیست به شرح زیر کت و شلوار در این جهت با آخرین عنصر داشتن حداقل در.

ساکارز یا قند ساخته شده است از دو قند فروکتوز و گلوکز است. این است که شناخته شده به عنوان دو قند ساخته شده از یک قسمت فروکتوز و یک قسمت گلوکز است. افراد مبتلا به سوء جذب فروکتوز می تواند غذا خوردن ساکارز (مقادیر محدود) چون قند خون کمک می کند با جذب فروکتوز است. مقدار زیادی از ساکارز در یکی نشسته در برخواهد داشت ممکن است مشکل ساز به عنوان یک بار بزرگ از فروکتوز در هر شکل باعث خواهد شد که نشانه ها.

همه انسان ها به یک مقدار محدود از فروکتوز است که آنها می تواند جذب. توانایی انسان در روده کوچک برای جذب فروکتوز محدود است و منحصر به فرد برای هر فرد است. یک فرد سالم تنها می تواند جذب کند بیست و پنج تا پنجاه گرم فروکتوز در نشسته. هیچ کس نامحدود رایگان-سلطنت در مصرف فروکتوز بنابراین هر کس سوء جذب فروکتوز به برخی از درجه است. Fructmals به عنوان قادر به جذب کمتر از بیست و پنج گرم در هر نشسته است. درجه سوء جذب متفاوت است می تواند از فردی به فرد.

برخی افراد بسیار حساس هستند و کمتر فروکتوز است که به احتمال زیاد به علت گاز و نفخ که در نتیجه به سرعت از بیش از فروکتوز است. به عنوان با لاکتوز (یک شیر قند موجود در شیر و لبنیات) افراد یک آستانه برای مقدار فروکتوز است که می تواند مصرف بدون توسعه علائم. سوء جذب فروکتوز است که در واقع نوشته بود نسبتا شایع است اما نه به خوبی شناخته شده است. اکثر مردم غافل از آنچه در آن است از جمله پزشکان و متخصصان پزشکی.

شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS) اخذ شده توجه زیادی این روزها. شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS) شیرین کننده ساخته شده از ذرت و می توان در بسیاری از غذاها و نوشیدنی ها در قفسه فروشگاه مواد غذایی در ایالات متحده است. HFCS 42 درصد یا 55 درصد فروکتوز با باقی مانده قند بودن در درجه اول قند و بالاتر قند. وجود دارد بسیاری از بحث که چگونه امن آن است که برای مصرف. بسیاری ادعا می کنند که این منجر به چاقی است.

ذرت شرکتها ارتباط ادعا می کند که HFCS طبیعی است و شبیه به قند. تحقیقات در جریان است که آیا یا نه که ادعا می کند در برابر HFCS درست هستند یا غلط. شکر در هر صورت باید در حال مصرف در حد اعتدال برای همه مهم است. حذف HFCS بسیار مهم است برای کسانی که رنج می برند از سوء جذب فروکتوز اگر تمایل به درمان و زندگی سالم. بسیاری از مواد غذایی فرآوری شده و نوشیدنی های ساخته شده با شربت ذرت با فروکتوز بالا. در حال حاضر این ذرت شرکتها در انجمن درخواست که می توانید آنها را تغییر نام شربت ذرت با فروکتوز بالا به قند ذرت پس آگاه باشید.

برای جلوگیری از علائم افراد مبتلا به سوء جذب فروکتوز نیاز به آگاهی از چهار چیز اصلی در رژیم غذایی خود را:

1. مقدار فروکتوز در یک وعده غذایی در کل

2. نسبت فروکتوز به گلوکز در یک وعده غذایی

3. حضور پلییولها (قند الکل مانند سوربیتول xylitol, مانيتول, و غیره.)

4. حضور fructans (به خصوص کوتاه زنجیره تک-di-و الیگوساکارید مانند اينولين FOS و غیره.)

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *