ساخت اجتماعی خود را همراه استراتژی بخوان

[ad_1]

اگر شما صاحب یک کسب و کار, شما در یک موقعیت داشتن به بازار با نام تجاری خود را تا حدی. شما ممکن است به شدت درگیر با بازاریابی و یا شما ممکن است کمتر درگیر است. اما در هر صورت شما باید بازار را در راه های مختلفی از جمله بازاریابی برای دستگاه های تلفن همراه. شما واقعا مطمئن شوید که تلاش های خود را فشار نام تجاری خود را به ارتفاعات بزرگ است.

کار اجتماعی خود را همراه استراتژی تا زمانی که آن را می خواند

شما باید یک انتخاب از دو راه را در این وضعیت نگاه کنید. شما هم می توانید با در نظر گرفتن این کارهای عادی و روزمره و یا شما می توانید آن را در نظر یک فرصت است. این فرصت است که در واقع شما خیره در چهره. در واقع هر فرد با یک دستگاه تلفن همراه که شما را ملاقات می تواند کمک به شما برای پیشبرد اجتماعی تلفن همراه استراتژی است. شما باید یک فرصت برای کسب و کار خود را به سطح بعدی و شما حتی ممکن است متوجه است که شما باید خیلی خاک بکر را پوشش دهد. اگر شما احساس نا امنی در مورد توانایی خود را به کار استراتژی don't نگران باشید. شما را خوب انجام دهد. آن است که تقریبا غیر ممکن نیست. در واقع شما یک محصول یا خدمات برای فروش و فرد دیگر هیجان انگیز است (و بیش از تمایل) برای خرید آنچه شما فروش است.سوال بزرگ این است: “چگونه می توانم شما را به ایجاد ارتباط با شخص دیگر را که اتفاق می افتد ؟ “بدون شک شما را مجبور به استفاده از روش کمی متفاوت است اگر شما در حال بازاریابی برای دستگاه های تلفن همراه; با این حال, شما باید مقدار زیادی از راه های ممکن از انجام آن است. شما فقط نیاز به رسیدن و لمس فرصت.

  • سعی کنید برای رسیدن به مخاطبان هدف خود را از طریق یک مرورگر وب: در این روز و سن با تکنولوژی که به عنوان پیشرفته آن است که در حال حاضر, شما باید بدون مشکل به اشتراک گذاری محتوا به مخاطبان خود است که کاربر پسند و دوستانه در همه راه های دیگر را از طریق گوشی های هوشمند's مرورگر وب است. در گذشته مردم در برنامه های کاربردی (apps) می شود بسیار موثر تر; اما در حال حاضر همه چیز تغییر کرده و توسعه یافته برای بهتر. در حال حاضر شما می توانید پیام خود را به فرد دیگری به طور مستقیم از اینترنت به مخاطبان هدف خود را عضو به راحتی. با این روش شما می توانید تنظیم کنید که چه نیاز به تنظیم شود از جمله پیام خود را طراحی بازیافت محتوا و تماس به عمل است.
  • درگیر شدن با مخاطبان خود اعضا تا زمانی که آنها از “میل” مطالب خود را به تبدیل شدن به وفادار اتصالات و مشتریان: شما می توانید جلب توجه مخاطبان خود درخواست که آنها اسکن یک کد QR در مطالب خود را و یا شما می توانید آنها را به وب سایت خود را. بعد از اینکه موفق به گرفتن آنها را به صفحه فرود خود را, شما می توانید درخواست کنید که آنها را “مثل” خود را با نام تجاری و اتصال آنها با شما در کانال های رسانه های اجتماعی. خواهد شد که در آغاز رابطه خود را با هم و آن را فقط بهتر از وجود دارد. با برخی از شانس و بسیاری از تلاش های روابط است که شما ایجاد خود را با مخاطبان اعضای آزمون زمان ایستاده و به شما خواهد شد به اشتراک گذاری دراز مدت ارتباط متقابل سودمند با هم. البته هدف نهایی شما این است که به کسانی که مردم را به خرید آنچه شما فروش; با این حال شما نیاز به ایجاد یک ارتباط انسان قبل از آن اتفاق می افتد.
  • Don't دست کم گرفتن اهمیت دسکتاپ کامپیوتر: به عنوان مهم اجتماعی خود را همراه استراتژی است که آن را حیاتی است که شما don't را فراموش کرده ام ارتباط و اهمیت کامپیوتر رومیزی خود را در همان زمان. شما می خواهید به راه اندازی تلفن همراه و دسکتاپ استراتژی های به طور همزمان. آنها هر دو ضروری برای حرفه ای خود را با موفقیت. اگر شما راه اندازی یک کمپین تنها به شما خواهد شد از دست رفته تعداد زیادی از فرصت ها است. همچنین به یاد داشته باشید برای همگام سازی تاریخ برای هر دو.
  • گرفتن توجه مخاطبان خود و به اعتبار آن اعتباری است که به علت: این یکی از ساده ترین چیز از همه به انتساب به مردم درست در مطالب خود را. حداقل شما می خواهید به دادن اعتبار به کسانی که مردم خود را در پروفایل های رسانه های اجتماعی به طوری که هر کس آگاه است از سهم خود را. داده هایی را که شما می خواهید را به تصرف خواهد بود بیش از فقط آدرس ایمیل و نام و شماره تلفن. که همچنین به عنوان یک انگیزه برای مخاطبان خود اعضا. آنها را می خواهید به چوب با شما اگر شما به دنیا بگویید چقدر آنها متوسط به حرفه ای خود را با موفقیت.
  • ایجاد اطلاعات برای شما کار می کنند: آن مهم است برای شما به درک که داده هایی را که شما جمع آوری کرده اند بسیار ارزشمند است. شما واقعا می توانید آن را به کار برای شما در راه عمیق. اما از آن خواهد't انجام بسیاری از هر چیزی اگر شما don't آن کار می کنند. شما نیاز به آن را بخشی از مبارزات انتخاباتی خود را و است که کمپین شامل فعل و انفعالات است که شما باید با مخاطبان خود را. آن نیز کمک خواهد کرد که شما را به سازماندهی خود را آنلاین ارتباط و تعامل با آنها را به طور موثر.

نتيجه گيری

در حال حاضر که شما ایجاد کرده اند چقدر مهم و موثر چگونه تلفن همراه خود را استراتژی خود را به طور کلی استراتژی بازاریابی آن است که زمان برای قرار دادن این اقدامات به عمل و به سازمان دیده بان به عنوان نتایج مثبت شروع به ریختن در. همیشه به یاد داشته باشید که موفقیت شما خواهد شد همیشه بود با توجه به عنصر انسانی و اتصال عاطفی / human سطح. اگر شما برای اتصال به این واقعیت است که چنین درصد بالایی از مردم با تکیه بر دستگاه های تلفن همراه خود را آنی اطلاعات شما می توانید 't از دست بدهند. آن را اجتناب ناپذیر است که شما یک موفقیت خواهد بود. همه شما باید انجام دهید این است که اجازه دهید آن اتفاق می افتد!

ما با خوشحالی به ارائه شما با روشنگری نظرات موجود در اینجا. برای تعریف و ارزیابی از حضور آنلاین خود را, اجازه دهید's باید قهوه .

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *