راهنمای حمل و نقل

[ad_1]

انواع حمل و نقل دریایی

وجود دارد بسیاری از انواع مختلف از کشتی استفاده می شود برای بین المللی حمل و نقل دریایی; تفاوت منعکس کننده نیازهای مختلف از واردکنندگان و صادرکنندگان با خاص عروق مورد استفاده برای حمل و نقل انواع محموله. در زیر خلاصه ای از انواع مختلف عروق استفاده می شود:

· رول کردن و یا ‘ro-ro’ عروق استفاده می شود برای حمل هر دو حمل و نقل و وسایل نقلیه مسافری

· ظرف عروق استفاده می شود برای حمل و نقل استاندارد 20 یا 40′ ظروف

· تانکر استفاده می شود برای حمل فله مایعات مانند نفت و گاز

· به طور کلی کشتی های باری را حمل انواع شل بسته بندی محموله

· فله استفاده می شود برای حمل و نقل حجم زیادی کالا تنها بارهای مانند زغال سنگ و دانه و سنگ معدن

تجارت عروق اساسا عمل به دو روش:

· به عنوان آستر عروق عامل در مسیرهای ثابت و معمولا با یک استاندارد و تعرفه. این بخش توسط رول کردن کشتی های کانتینر و کشتی های باری حمل و نقل عمومی

· و یا به عنوان منشور عروق عامل با توجه به خواسته های organsiation اجاره آنها.

راه که در آن کالا حمل و نقل بر روی کشتی ها

سه روش اصلی وجود دارد که در آن کالا حمل و نقل در کشتی:

بارگذاری شده در ظروف

کانتینر حمل و نقل غالب حمل و نقل بین المللی. مزایای حمل و نقل کانتینر سهولت وجهی حمل و نقل (به عنوان مثال ظروف می تواند لود شده و منتقل شده به طور مستقیم به یک جاده یا راه آهن خودرو); توانایی ارائه خدمات درب-سرعت و کارایی بارگیری / تخلیه و آشکار تاثیر مالی از جمله و در نهایت امنیت کالا در طول حمل و نقل.

وجود دارد بسیاری از انواع مختلف ظرف مانند یخچال و باز در صدر ظروف با این حال شایع ترین استفاده از ظروف هستند 20ft & 40 فوت ظروف. مربوطه خود را در ابعاد و ظرفیت ها به شرح زیر است:

20ft: 589cm x 235cm x 239cm (h) ظرفیت 33.2 متر مکعب

40 فوت: 1,203 cm x 235cm x 239cm (h) ظرفیت 67.7 متر مکعب

شکستن فله

شکستن فله است یک اصطلاح مورد استفاده برای اشاره به هر غیر فله کالا که نیست کانتینری شده است مانند کالا در پالت چوبی جعبه یا درام یا کیسه. این شکل از حمل و نقل گرایش به استفاده می شود برای متخصص معاملات مانند میوه های تازه و سبزیجات و یا برای حمل و نقل به بنادر کوچکتر که ممکن است باید زیرساخت های لازم برای رسیدگی به محموله کانتینر.

به صورت فله

استفاده می شود برای حمل و نقل مقادیر زیاد برخی از کالاها از قبیل زغال سنگ و نفت و غیره.

کلید مسیرهای حمل و نقل بین المللی

اصلی حمل و نقل بین المللی راه منعکس کننده جریان تجارت جهانی با سفر دریایی بودن مکرر بر آن راه که در آن حجم تجارت بزرگترین و بنابراین تقاضا بزرگترین.

برای سفر دریایی به انگلستان تا کنون شلوغ ترین مسیرهای کسانی هستند که از شرق دور و به خصوص چین است. آتلانتیک شمالی مسیر که لینک غربی اروپا با ایالات متحده آمریکا و کانادا نیز مشغول مسیر. سفر دریایی از خاورمیانه برای حمل و نقل نفت و همچنین مسیرهای به هند و استرالیا و شرق و غرب آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی نیز به خصوص مشغول است.

اگرچه خدمات از انگلستان به تمام تجاری اصلی اقتصاد اگر کالاهای خود را به مقصد یک کشور با تجارت با انگلستان آنها ممکن است نیاز به transshipped به محلی دیگر قایقرانی طی آخرین مرحله از سفر.

وجود خواهد داشت به طور معمول تعدادی از گزینه های مختلف است که توسط آن محصولات خود را می تواند رسیدن به مقصد نهایی خود را. این را می توان در جزئیات با بحث در مورد آنها با حمل و نقل خواهد شد که دانش از موثر ترین هزینه و زمان کارآمد مسیرهای.

هزینه های حمل و نقل بین المللی

وجود انواع عوامل که تاثیر هزینه های انتقال کالا توسط دریا. اساسا دو عنصر وجود دارد: هزینه های واقعی از حمل و نقل دریایی متهم توسط کشتی اپراتور و هزینه های مربوط به حمل و نقل و ترخیص کالا در بنادر مبدا و مقصد.

عوامل مختلف را تحت تاثیر قرار چگونه این اتهامات محاسبه می شود:

· واقعی حمل و نقل اقیانوس معمولا متهم با توجه به خطوط حمل و نقل استاندارد و تعرفه هر چند بزرگتر شرکت های باربری و خاص حمل و نقل ممکن است قادر به مذاکره ترجیحی تخفیف

· نرخ منشور عروق بستگی به شرایط عرضه و تقاضا شایع در زمان منشور

دیگر عوامل که تاثیر قیمت نهایی عبارتند از:

· نرخ های مختلف برای دسته بندی های خاص از محموله

· ازدحام اتهامات در بنادر شلوغ

· تنظیم نرخ ارز عامل (CAF) که طول می کشد را به حساب تغییرات نرخ ارز در طول حمل و نقل

· پناهگاه عامل تنظیم (BAF) که طول می کشد را به حساب سوخت نوسان قیمت

· اضافه بهایی وضع بنادر و یا خطوط حمل و نقل برای پوشش هزینه های مرتبط با های مختلف نظارتی رژیم

یکی دیگر از عوامل مربوط به کالاهای کانتینری شده است این است که آیا یا نه شما در حال حمل و نقل یک بار کامل کانتینر (FCL). ترین خطوط حمل و نقل باید تعرفه ها بر اساس ظرف نرخ آن را به مراتب بیشتر مقرون به صرفه برای کشتی یک ظرف کامل. اگر محموله خود را کمتر از بار ظرف (LCL) از آن ممکن است ارزش خود را تحکیم باری که از سایر واردکنندگان و صادرکنندگان که در این صورت شما تنها پرداخت برای حجم و وزن مربوط به خود کالا.

ایجاد هزینه موثر ترین راه برای حمل و نقل کالاهای خود را می تواند یک کار پیچیده است. شما هم می توانید تحقیقات و هزینه های مختلف گزینه های مختلف را به خودتان و یا استخدام خدمات یک فورواردر حمل و نقل برای رسیدگی به این مسائل برای شما..

اسناد و مدارک برای حرکت کالا توسط دریا

حمل و نقل کالا توسط حمل و نقل اقیانوس به عنوان با بسیاری از جنبه های تجارت بین المللی نیاز به تکمیل یک طیف گسترده ای از اسناد و مدارک. در زیر خلاصه ای از اسناد کلیدی:

اولا شما نیاز به صادرات و حمل و نقل محموله های آموزش است که یک سند است که شما را به شرکت حمل و نقل که جزئیات کالا و دستورالعمل های خود را برای حمل و نقل. اگر شما استخدام خدمات یک فورواردر حمل و نقل آنها را به تکمیل این کار را برای شما. همچنین شما می خواهد نیاز به یکی از زیر:

· برای محموله های خطرناک خطرناک کالا توجه داشته باشید (DGN) که جزئیات ماهیت کالا و خطرات آنها در حال حاضر

· برای غیر خطرناک محموله استاندارد کالا توجه داشته باشید (SSN) فراهم می کند که این پورت بارگذاری اطلاعات آنها نیاز به رسیدگی کالاهای خود را به درستی.

علاوه بر موارد فوق شما همچنین نیاز به یکی از زیر:

· یک بارنامه. این است صادر شده توسط حامل و نشان می دهد که کالا دریافت شده است. آن را نیز فراهم می کند اثبات یک قرارداد حمل و نقل و عمل به عنوان یک سند عنوان به کالا

· یک دریا بارنامه. این شبیه به بارنامه تفاوت اصلی در این است که آن را نمی کند مشورت عنوان بنابراین ساخت آن را سریعتر و آسان تر به استفاده از. یک دریا بارنامه استفاده شده است که در آن وجود دارد و همچنین تاسیس یک ارتباط بین خریدار و فروشنده و یا زمانی که مالکیت نمی کند در واقع دست را تغییر دهید برای مثال زمانی که کالا در حال حمل بین بخش های همان شرکت

برای تجزیه دقیق از صنعت اصطلاحات شما ممکن است بخواهید برای بازدید از منطقه بالتیک ارز سایت.

دریایی و حمل و نقل بیمه

دریایی و حمل و نقل بیمه نیست فقط پوشش اقیانوس حمل و نقل; آن را نیز پوشش می دهد حمل و نقل کالا توسط راه آهن و یا هوا.

به اطمینان حاصل شود که پوشش خود را معتبر است و شما نیاز به اثبات است که شما یک ‘بیمه علاقه در محصولات که به معنی اثبات این است که کالا به شما تعلق دارند. یک خطوط حمل و نقل با مسئولیت کالا حمل و نقل آنها توسط مجموعه های مختلف کنوانسیون های بین المللی نیست و همیشه به میزان ارزش کالا است که چرا مهم است که اطمینان حاصل شود که شما باید پوشش خود را.

قرارداد فروش و بیمه

چندین خطرات درگیر در تجارت بین المللی از قبیل از دست دادن خسارت و تاخیر (مانند بازداشت در آداب و رسوم). چگونه خطرات مشترک بین خریدار و فروشنده باید مفصل در فروش با استفاده از اینکوترمز.

اینکوترمز در یک مجموعه استاندارد از نظر جزئیات دقیقا زمانی که مسئولیت هزینه ها و خطرات حرکت از فروشنده به خریدار می تواند شما را تحت تاثیر هزینه های بیمه به عنوان هزینه های بیشتر شما مسئول بیشتر پوشش بیمه شما نیاز خواهد شد.

در سابق با این نسخهها کار (EXW) معامله یک فروشنده در نظر گرفته شده است که تحویل کالا را هنگامی که آنها جمع آوری شده است را از کارخانه و یا انبار. پس از آن نقطه به بعد تمام خطر عبور می کند به خریدار به خریدار نیاز به اطمینان حاصل شود که کالا بیمه می شوند و از آن نقطه به بعد.

در تحویل-وظیفه-پرداخت (DDP) فروش, خطر عبور می کند به خریدار تنها هنگامی که کالا را وارد در مقصد خود را و پاک می شده است. در چنین سناریو یک فروشنده نیاز به بیمه کالا تا به آن نقطه بعد از آن خطر انتقال به خریدار است. تحت DDP فروش خریدار یا فروشنده تحت هیچ اجبار به قرارداد بیمه. وجود دارد تنها دو دوره در اینکوترمز (CIF و CIP) که نیاز به بیمه برای قرارداد شود; در هر دو مورد این است که فروشنده تعهد به بیمه.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *