اقتصاد عمودی, نسل سرب, سایت

[ad_1]

یک بارها ذکر شده انتقاد از عمودی, نسل سرب, سایت های (“VLGS”) است که کاربران نهایی باید توانایی به اطلاعات مربوط به درخواست های متعدد مفاهیم. این طوری استدلال اجرا می شود رقیق توجه ساخت آن را سخت تر برای هر سرب-تمایل مفهوم (“مفهوم”) برای متقاعد کردن کاربر نهایی برای انتخاب محصول خود را بیش از دیگران که اطلاعات درخواست شده بود. آن را سخت به استدلال می کنند که چنین مورد است.

اگر انتخاب محدود است و سپس انتخاب محدود خواهد شد بدیهی است ساخته شده است. مشکل با این استدلال است که در آن probity آن است که در آن اشتباه سادگی و عدم وجود خود را از پایه در واقعیت است. یک VLGS چیزی بیش از اطلاعات آنلاین و دایرکتوری. پس دامنه و رسیدن به یک دایرکتوری است که یک تابع از مقدار درآمد دایرکتوری می توانید آن را غیر واقعی است انتظار می رود که یک دایرکتوری حد علاقه و بنابراین اطلاعات ارائه شده توسط هر یک مفهوم است.

یک VLGS مانند یک دایرکتوری نمي تواند کارآمد در صورتی که تعدادی از مفاهیم که می تواند اطلاعات درخواست شده محدود است. هر دو VLGS ها و دایرکتوری ها وابسته به تولید یک علاقه عمیق در سراسر گسترده نوار مفاهیم. محدود کردن تعدادی از سوالات است که می تواند ساخته شده توسط یک کاربر نهایی تنزل بهره وری از VLGS مدل کسب و کار و در نهایت محدود کردن اثر از مدل. هیچ VLGS و نه هر کسب و کار که برای ماده می تواند آن را محدود بهره وری عملیاتی بدون برخی از فرم متناسب درآمد افزایش می دهد به عنوان یک ضد وزن و انتظار برای ماندن در کسب و کار. به درک که چرا این مورد است یکی باید درک اقتصادی و عملیاتی اصول پشت VLGS.

یک VLGS مصالح ترافیک برای استفاده و بهره مندی از پرداخت مفاهیم است که باید پرداخت شود در سایت ذکر شده و یا در حال پرداخت برای آگهی که تولید شده توسط سایت. این در درجه اول انجام شده با کارگردانی کلید واژه جستجو به سمت وب سایت تک. یکی از مزایای استفاده از یک VLGS آن دایرکتوری سبک مدل کسب و کار به شوخ طبعی: آن می تواند جبران هزینه های نسبتا بالای خرید یک واحد تبلیغات با انتشار این علاقه در سایت در سراسر بسیاری از پرداخت مفاهیم. آن است که این بهره وری عملیاتی است که تخریب هنگامی که یک VLGS محدودیت های بهره در پرداخت مفاهیم.

اما عمودی منجر مدل نسل است به همان اندازه به عنوان مفید به پرداخت مفهوم آن را به عنوان به VLGS به دلیل زمان و هزینه های مرتبط با تلاش برای رانندگی ترافیک به طور فزاینده ای در بسیار رقابتی در بازار. موجود در SERPs در موتورهای جستجو عمده در حال رشد است و در واقع می توان گفت که زمانی یک مقدار مشخصی از حالت سکون در بسیاری از مقوله های. چند بار هنگامی که یک وب سایت جدید می تواند رسیدن به سطح بالا آلی قرار دادن و اجازه دهید به تنهایی سطح بالا قرار دادن در به اندازه کافی از کلمات کلیدی به درایو یک حجم بالایی از ترافیک. علاوه بر این هزینه پرداخت می شود ترافیک همچنان به افزایش است.

علاوه بر این یکی از واقعیت های بازاریابی آنلاین است که شده است وجود دارد بیش از حد اعتیاد به مواد مخدره ساخته شده از “دم بلند.” برای مصرف کننده محور خرید اکثر ترافیک است نه در کلمات کلیدی مارک یا مبهم کلمات کلیدی بلکه reactively کوچک زیر مجموعه ای از کلمات کلیدی که درایو اکثر ترافیک. برای مثال در حالی که ممکن است بسیاری از جستجوها بر روی کلمه حق رای مک دونالد یک تعداد بسیار کمتری از جستجوهای خواهد وارد شود برای MacD حق رای دادن – حتی اگر MacD را اتفاق می افتد به یک شرکت تابعه از مک دونالد و/یا عملی رقیب.

در حالی که ممکن است وجود دارد کاملا چند جستجو در اصطلاح “حق رای دادن مواد غذایی” وجود دارد بسیاری از کمتر جستجوها در اصطلاح “همبرگر حق رای دادن.” در حالی که هنوز هم وجود دارد مردم جستجو برای “همبرگر franchises” هزینه فرصت پول خرج کردن در نسبتا اندک امید که یک فروش منجر خواهد شد از خود را جستجو است که اغلب بار هرحال هزینه نمی های موجود در یک دایرکتوری.

این است که در آن VLGS ارزش واقعی اضافه کردن گزاره متوجه است. VLGS هستند ماهر در الک را از طریق مقدار زیادی از ترافیک به منظور ارائه تنها شایسته ترین آگهی. آن پس با ادغام منابع خود را برای دریافت ترافیک در تمام قوانین و مقررات مربوطه و همچنین شرایط هستند که در صنعت خاص هستند اما در کل موضوع اکشن بودن درخواست شده است. برخی از این ترافیک را نمی خواهد از کیفیت کافی به حکم خرید دوباره یعنی پول هدر رفته.

اما خرید از “تلف” ترافیک را نابود مدل دقیقا به این دلیل که مدل ساخته شده بر روی پوسته پوسته شدن مقدار زیادی از ترافیک خرید به آگهی. در حالی که یک مفهوم فردی ممکن است صرف از طریق آن سالانه بودجه تبلیغاتی در یک ماه یا کمتر بودند و آن را به تلاش برای انجام این کار به خودی خود و به اجرا مشابه مشکلات ترافیک یک VLGS می توانید آب و هوا طوفان و همچنان به تولید با کیفیت منجر می شود. علاوه بر این برخی از ترافیک است که نیاز به خریداری شود به تولید منجر می شود هزینه سنگین به بسیاری از مفاهیم را در وهله اول.

برای درک بیشتر به وضوح و چرا از آن به نفع هر دو مفهوم و VLGA اجازه می دهد تا برای کاربر به پرس و جو در مورد به عنوان بسیاری از مفاهیم را به عنوان ممکن است, آن ممکن است مفید برای مشاهده VLGA به عنوان یک خرده فروشی مرکز خرید. این VLGS مالک خرید و توسعه یک وب سایت که در آن قصد دارد برای تبلیغ محصولات شرکت دیگر به منظور ایجاد علاقه در گفت شرکت. شبیه به فروشگاه را انتخاب کنید که به اجاره فضا در بازار, مفاهیم, اجاره فضا در VLGS. در هر دو مورد هر دو مفهوم و storeowner رایگان هستند را انتخاب کنید برای ورود به یک قرارداد با هر دو VLGS یا صاحب مال.

مردم به بازار و دقیقا به دلیل وجود دارد بسیاری از فروشگاه را انتخاب کنید و این دقیقا همان چیزی است که برای مصرف کنندگان جذاب – توانایی برای رفتن به یک مقصد و بررسی کیفیت و نوع و قیمت بسیاری از محصولات مختلف با این فرصت را به در نهایت خرید یک آیتم یا بیشتر. هر یک از صاحب مغازه می تواند به پیدا کردن خود را در فضای خرده فروشی و امیدواریم که محل آن کافی است به اندازه کافی برای جلب ترافیک به ماندن در کسب و کار. به طور مشابه, مفاهیم, می توانید تبلیغات تنها محصول خود را در اینترنت یا از طریق جستجوگرها و/یا SEM تلاش. اما با انجام این کار مفهوم forgoes این شانس را داشت توسط مصرف کنندگان که ممکن است علاقه مند شده اند و یا قادر به پیدا کردن محصول خود را در ابتدا.

به analogize بازگشت به بازار عنوان مثال افراد ممکن است شناخته شده اند که آنها را برای خرید یک پیراهن از فروشگاه زمانی که آنها تصمیم به خرید بروید; در واقع آنها ممکن است تنظیم کردن برای خرید یک جفت کفش در فروشگاه B. اما پس از دیدن پیراهن در فروشگاه متوجه شدم که آنها ترجیح می دهند که به جای کفش. این معامله به احتمال زیاد نمی خواهد رخ داده است آن را به حال شده است برای پویایی بازار خرده فروشی. البته صاحب فروشگاه یک شکایت خواهد کرد که آن را از دست داد فروش دقیقا به این خاطر از خرده فروشی های بازار – یا بیشتر دقیقا به این خاطر که فروشگاه B و با فرمت صاحب بازار و تصمیم خود را برای اجاره به فروشگاه B.

آنچه در این تحلیل نتواند به درک این است که, اما برای بازار یک فروشگاه ممکن است هرگز این فرصت را برای فروش در وهله اول. این مورد خواهد بود اگر یک فروشگاه بود و کمتر به خوبی با حروف بزرگ شرکت و/یا یکی که به فروش محصولات که به عنوان شناخته شده به طوری که در بازار تنها راه ذخیره می تواند باقی مانده اند یا سود و یا راه آن خود را حفظ بیشترین سودآوری است. در حالی که هر دو فروشگاه و فروشگاه B می خواهم به این رویداد از فروش بدون هر گونه رقابت را از دیگر, تنها دلیل برای فروش بود و رقابت است که ناشی از نوسانات بازار خرده فروشی. نه صاحب مال و یا فروشگاه و یا فروشگاه های B می تواند در کسب و کار اگر ذخیره کردم “منحصر به فرد” مناسب به فروش اجناس در بازار خرده فروشی محیط زیست است.

به طور مشابه یک VLGS باید اجازه می دهد برای بیشتر گزینه های در دسترس برای کاربر نهایی است که به عنوان راه است که بیشترین مقدار از ترافیک رانده شده به سایت. این به نوبه خود موجب علاقه بسیاری به فردی مفاهیم آگهی در سایت. آیا یک مفهوم فردی می تواند بر فروش وابسته به آن تلاش فروش و جذابیت این محصول است. که یک مفهوم فردی ممکن است در نهایت از دست دادن فروش به مفهوم دیگری است که به سادگی “هزینه” انجام کسب و کار.

اگر یک مفهوم می توانید مقدار قابل توجهی از ترافیک به عرضه فروش منجر و یک ROI که بیشتر از VLGS سپس آن را باید انجام دهید. اما برای بسیاری از آن است که به سادگی مورد نیست. به عنوان در مورد storeowner که بیشتر سودآور بودن یک مستاجر از خرده فروشی های بازار به عنوان مخالف به یک stand-alone خرده فروشی, محل ROI در آگهی های خریداری شده را از طریق یک VLGS است که بیشتر برای اکثریت قریب به اتفاق مفاهیم به دلیل هزینه و پیچیدگی تولید آگهی در اینترنت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *