آینده از اواسط اندازه شرکت آژانس مسافرتی

[ad_1]

آژانس مسافرتی کسب و کار یکی از اولین به روز به واقعیت سرد از بازار آزاد محیط زیست است. کارگزاری بانکی حمل و نقل و راه آهن صنایع پیش از ما رفته. من اغلب کشیده شده و مقایسه بین آن دسته از صنایع و تحول در الگوهای آژانس مسافرتی کسب و کار.

تحکیم در آژانس, کسب و کار است که به خوبی در جریان است. بسیاری از سازمان های بزرگ در حال دستیابی سازمان که منحصر به فرد موقعیت بازار در حال از یک اندازه خاص و می توانید با نشان دادن یک رکورد سودآوری بیش از چند سال گذشته است. پس از سفر آژانس, کسب و کار است که تا حد زیادی هزینه های ثابت بهره برداری بیشتر از حجم شما پمپ می تواند به یک سازمان همواره پایین تر از هزینه واحد هر معامله و یا بلیط رو بزرگتر آژانس بالاتر سود هر بلیط. اگر شما نگاهی به دو $20 میلیون آژانس های کنار که تکراری دفتر امکانات سیستم تحویل اطاق عقب, اتوماسیون نیروهای فروش و بودجه تبلیغاتی شما شروع به درک این روز از اواسط اندازه agency شماره هستند.

به همین دلیل است که بقال گوشه دیگر وجود ندارد و به اعتقاد من اواسط اندازه سفر آژانس را متوقف خواهد کرد وجود دارد ظرف پنج سال آینده. بدیهی است که وجود دارد بسیار منحصر به فرد که در آن شرایط سازمان ها در یک “دور” موقعیت بازار به دلیل موقعیت خود را. با این حال, اگر شما بالای 50 مناطق شهری و نگاه سازمان در $5-$30 میلیون, محدوده, من پیش بینی قابل توجهی تحکیم.

من باید تاکید کنم که این تحکیم مثبت خواهد بود برای همه طرف های مربوطه:

• مشتری دریافت خواهد کرد بهتر و ارزان تر خدمات است.

• آژانس مالک خواهد بود قادر به نگاه به جلو به بیشتر سازگار و درآمد پایدار به عنوان به خوبی به عنوان امکان سود سرمایه سود با توجه به فروش و یا ادغام شرکت.

• فروشندگان بازاریابی هزینه های پایین تر خواهد بود از آنجایی که آنها نیاز به مقابله با کمتر اشخاص.

به یاد داشته باشید که در هر اندازه یک آژانس مسافرتی کارکنان یک هزینه ثابت! بله البته شما می توانید از دست دادن یا به دست آوردن یک عمده حساب و انتشار و یا اضافه کردن کارکنان. اگر شما $10 میلیون آژانس شما باید کارکنان خود را در محل به پیش بینی دوره اوج تقاضا از مشتریان خود را. آن را فقط مانند یک شرکت هواپیمایی: آیا این یک مسافر در هیئت مدیره و یا هواپیما بسته بندی شده است, شما نیاز به کابین خلبان و خدمه پرواز به این هواپیما را از نقطه A به نقطه B.

من تجسم تشکیل یک آژانس سازمان در خارج از این طیف از شعاع سفر رهبران ، چارچوب. این سازمان در تمام احتمال خواهد بود مشخص می شود

• دانا, مدیریت

• بهره وری بالا

• منحصر به فرد بازار موقعیت خود را در جوامع

• یک جامد نادیده گرفتن موقعیت

• متعادل کسب و کار, نمونه کارها

• پاسخگو پرسنل و سیاست

• خدمات نوآوری است که حفظ مشتریان.

به اعتقاد من وجود دارد اتاق را برای یک گروه نخبه است که مایل به تحکیم با هدف ارائه بهترین “مستقل” شرکت خدمات مسافرتی در کشور است. این سازمان قادر خواهد بود به رقابت با سفر ملی سازمان در زمینه مدیریت کیفیت و قیمت.

من مدیریت قرار داده شده در بالای لیست به دلیل آن خواهد بود که کلید موفقیت شماره یک. فردی صاحبان باید مایل به پیوستن به نیروهای در یک برنامه ریزی کسب و کار تلاش کنند. آنها باید پس از آن مایل به تامین مالی این مدیریت بدن. سپس یک تعهد به اهداف سازمانی باید توسط هر یک از اعضای گروه. دقیق نظم و انضباط باید اجرا از طریق مدیریت ماهانه گزارش و سه ماهه جلسات. بودجه باید تولید شده برای آموزش های لازم در بازاریابی و اتوماسیون خواهد شد که لازم به واقعا شبکه سازمان. در نهایت یک تعهد باید به تولید داده ها است که اجازه خواهد داد که مدیریت این سازمان برای ایجاد ابزار برای آینده قدرت خرید.

اگر شما از اواسط اندازه شرکت آژانس مسافرتی در پنج سال آینده شما باید دو گزینه:

A. شما می توانید خود را سفت عملیات تحکیم موجود خود را در بازار به عنوان بهترین شما می توانید و سعی کنید به نگه داشتن کارکنان در محل در حالی که پیدا کردن یکی از بزرگتر سفر سازمان برای به دست آوردن شما. بعد از آن شما خواهد بود بخشی از یک سازمان بزرگتر است که شما را با ارائه لازم در بازاریابی و عملیات و منابع انسانی مهارت های است که شما موفق خواهد شد در دراز مدت است. شما در حال حاضر باید یک رئیس. این بدان معناست که شما دیگر می توانید تمام خانواده در یک تعطیلات خود را بنویسید همسر آئودی به عنوان هزینه کسب و کار و یا “زندگی می کنند در خارج از شرکت است.”

B. شما می توانید خودتان را آماده روانی برای پیوستن به “مستقل شرکت آژانس شبکه” من می توانم ، این جایگزین ممکن است جذاب به صورت تهاجمی کارآفرینی کسی که می خواهد به ماندن در آژانس, کسب و کار, اما نه به نفع فکر گزارش به کسی. کلید موفقیت خواهد بود در مدیریت انتخاب و کامل حمایت از سهامداران/اعضای یک بار در هیئت مدیره انتخاب شده است.

البته شما می توانید سعی کنید به آن را به تنهایی. اگر ما می تواند نگاه به سایر صنایع به عنوان نمونه پس از آزادسازی اقتصاد, پس از آن که گزینه ای به نظر نمی رسد بسیار مناسب. شما نمی خواهد بود قادر به رقابت بر اساس قیمت از آنجا که خود را با حجم, شما می توانید نه تولید افزایشی درآمد و نه شما می توانید استطاعت به اجرا شرکت خود را به عنوان کارآمد به عنوان یک بزرگتر است. این غم انگیز در راه است که بسیاری از سازمان های که ارائه کرده اند هزاران نفر از موفق کسب و کار سفر و تعطیلات لذت بخش را از دست خواهد داد که اغلب جذاب استعداد بودن “گوشه بقال.” در مقابل به دست آوردن توسط مصرف کننده آژانس صاحبان و فروشندگان در حال رفتن به بسیار زیاد است.

مشتری می خواهد انتخاب در یک قیمت معقول بر یک پایه منسجم ، واضح است که سوپر مارکت ها از امروز شده اند قادر به ارائه خدمات غذایی است که به سادگی نمی توانست به تکرار توسط بقال گوشه. به همین ترتیب من امیدوارم که سازمان صنعت خواهد شد که عقل به حفظ آن منحصر به فرد استعداد کارآفرینی در حالی که ارائه قیمت و تنوع و کیفیت را خواستار شده توسط مشتریان.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *